Lokalne TemePozitivno VisokoArmin Hodžić: Kako osvojiti međunarodno tržište uz ograničene resurse – primjer ''Zlatna...

Armin Hodžić: Kako osvojiti međunarodno tržište uz ograničene resurse – primjer ”Zlatna Džezva”

Armin Hodžić – pomoćnik Predsjednika Uprave AS Holdinga i voditelj odjela ”New business” na nivou grupacije.
Direktni i aktivni sudionik pozicioniranja Zlatne džezve na tržištima Slovenije i Hrvatske.

Završio Ekonomski fakultet u Sarajevu, i trenutno usavršava ELITE Academy u sklopu Londonske berze. U Vispaku počeo sa radom 2012. kao pripravnik, te nakon godinu dana imenovan za Rukovodioca marketinga i prodaje Vispaka, uz kasnije aktivno učešće i u ostalim odjelima kompanije.

Posljednjih 18 mjeseci radio širok spektar poslova vezanih za marketing, prodaju, izvoz, razvoj i akvizicije na nivou AS Holdinga, te obavljao funkcije prokuriste, te član Odbora za reviziju kompanije Sprind dd.

Na Sarajevo Marketing Summitu govorit će – Kako osvojiti međunarodno tržište uz ograničene resurse – primjer ”Zlatna Džezva”

Više na www.marketing-summit.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE