Alajbegović tvrdi da RMU Kakanj nije imao drugog izbora kada je odlaganje jalovine u pitanju, te da je ovakve situacije jedino tunel mogao spriječiti, ali da on nije završen.
“Projektna dokumentacija za tunel Ribnica urađena je prije više do 30 godina, a izgradnja je počela tek 2014. godine kada je Elektroprivreda BiH obezbijedila 9,5 miliona KM. Bez tog tunela nema sigurnog kopanja i odlaganja. Kop konstantno radi i prebacuje se s jedne na drugu lokaciju da bi odlagao jalovinu i održao kontinuitet kopanja uglja kako bi mogao da isporuči dovoljne količine Termoelektrani Kakanj”, ističe sagovornik.
Podsjećamo, zbog aktiviranog klizišta u mjestu Donji Tičići i izlijevanja većih količina vode saobraćaj na autoputu A-1 Kakanj-Zenica u oba smjera, kao i na regionalnom putu R-445 Kakanj-Zenica, u subotu je do večernjih sati u potpunosti bio obustavljen.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.