ZanimljivostiGoogle pojačao kontrolu objavljivanja reklama

Google pojačao kontrolu objavljivanja reklama

Internet gigant Google predstavio je danas više mjera za jačanje kontrole objavljivanja reklama pored kontroverznih sadržaja po mišljenju nekih, što je izazvalo živu polemiku u Velikoj Britaniji i povlačenje reklama više vodećih firmi.

“Znamo da oglašivači ne žele da se njihove reklame vezuju za sadržaje koji ne poštuju njihove vrijednosti. Stoga od danas usvajamo čvršći stav prema sadržajima u kojima se izražava mržnja ili su uvredljivi”, rekao je komercijalni direktor Googlea Philipp Schindler na websiteu te američke grupe.

Google je od kraja prošle sedmice bio zahvaćen polemikom u Velikoj Britaniji nakon objavljivanja članka u Timesu prema kome su reklame jednog broja velikih firmi i organizacija okačene pored ekstremističkih sadržaja na internet platformi te američke kompanije, uključujući i na njenoj video filijali YouTube.

Među kontroverznim porukama bile su izjave u odbranu silovanja, antisemitske izjave i pozivi na mržnju, naveo je list.

Jedan broj velikih firmi zbog toga je prekinuo oglašavanje preko Googlea, među njima lanac Marks and Spencer, banke RBS i HSBC, McDonalds, kao i velike medijske grupe kao što su BBC i Guardian.

Kupovina i prodaja prostora za oglašavanje na Googleu ili njegovoj video filijali YouTubeu ne sprovodi se direktnim kontaktom već automatizovanim sistemom baziranim na algoritmu. Google je i do sada navodio da filtrira sadržaje na kojima se postavljaju reklame. Ta grupa se sada angažovala da će efikasnije povlačiti reklame vezane za sadržaje gdje se napadaju osobe na osnovu rase, vjere ili roda, rekao je Schindler.

Takođe kada je riječ o YouTubeu, Google će obezbjediti da se reklame pojavljuju samo na sadržajima koje objavljuju osobe koje se drže principa te video platforme.

Takođe oglašivači će moći lakše da kontrolišu gdje im se postavljaju reklame na YouTubeu i na internetu. Oni će moći da biraju da ne budu povezani sa određenim internet siteovima.

“Sve u svemu ove nove mjere znatno će ojačati naš kapacitet da se pomogne oglašivačima da stignu do šire javnosti a da istovremeno poštuju svoje vrijednosti, rekao je Schindler.

Federalna.ba / Visoko.co.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE