Naslovnica ZDK Input: Mladi ...

Input: Mladi ocjenjivali reklame proizvoda bh. firmi

18
PODIJELI

Zanimljivo takmičenje reklama održano je u zeničkom centru za mlade Input.

Mladi ljudi starosne dobi od 18 do 35 godina su komentirali i ocjenjivali reklame svjetskih kompanija i time dali predstavnicima bh. kompanija iz oblasti prehrane, namještaja i usluga, uvid na šta se trebaju fokusirati u formiranju svojih marketing planova.

“Korist je obostrana”, kaže Saliha Čabro, koordinatorica ovog Inputovog takmičenja, “formiranje i iznošenje stava gledaoca o određenoj reklami, te pomoć privrednicima kod izrade modernih i inovativnih reklamnih rješenjima. Uskoro slijedi i takmičenje bh. reklama.”

 

 

 

 

Visoko.co.ba/Rtvze.ba

Komentari

komentara

Visoko.co.ba pratite na ANDROID i IOS aplikacijama, kao i na društvenim mrežama FACEBOOK i TWITTER.