Zanimljivo takmičenje reklama održano je u zeničkom centru za mlade Input.
Mladi ljudi starosne dobi od 18 do 35 godina su komentirali i ocjenjivali reklame svjetskih kompanija i time dali predstavnicima bh. kompanija iz oblasti prehrane, namještaja i usluga, uvid na šta se trebaju fokusirati u formiranju svojih marketing planova.
“Korist je obostrana”, kaže Saliha Čabro, koordinatorica ovog Inputovog takmičenja, “formiranje i iznošenje stava gledaoca o određenoj reklami, te pomoć privrednicima kod izrade modernih i inovativnih reklamnih rješenjima. Uskoro slijedi i takmičenje bh. reklama.”
Visoko.co.ba/Rtvze.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.