ZDKInput: Mladi ocjenjivali reklame proizvoda bh. firmi

Input: Mladi ocjenjivali reklame proizvoda bh. firmi

Zanimljivo takmičenje reklama održano je u zeničkom centru za mlade Input.

Mladi ljudi starosne dobi od 18 do 35 godina su komentirali i ocjenjivali reklame svjetskih kompanija i time dali predstavnicima bh. kompanija iz oblasti prehrane, namještaja i usluga, uvid na šta se trebaju fokusirati u formiranju svojih marketing planova.

“Korist je obostrana”, kaže Saliha Čabro, koordinatorica ovog Inputovog takmičenja, “formiranje i iznošenje stava gledaoca o određenoj reklami, te pomoć privrednicima kod izrade modernih i inovativnih reklamnih rješenjima. Uskoro slijedi i takmičenje bh. reklama.”

 

 

 

 

Visoko.co.ba/Rtvze.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE