Naslovnica ZDK Privreda Izudin Ahmetl...

Izudin Ahmetlić: Težimo njemačkoj izvrsnosti

109
PODIJELI

Business Magazine postavio je pitanja za svoje februarsko izdanje, a Izudin Ahmetlić, direktor i vlasnik HIFA OIL odgovorio. Pitanja i odgovore prenosimo u cjelosti.

Navikli smo da se naše kompanije prodaju stranim investitorima pa je vijest da je EURO ROAL, kompanija kćerka HIFA OIL grupacije, kupila njemačku kompaniju LB Profile izazvala mnogo pažnje (a i pozitivnih komentara) u našoj zemlji. Kazali ste da je ova akvizicija bila zahtjevna . U kom smislu? Kako je tekao taj proces s obzirom da ste vi kompanija iz inozemstva?

Ovo je prva inozemna akvizicija HIFA OIL. U tom smislu, bio je to izazov za sve nas. Međutim, veoma sam zadovoljan znanjem i umijećem našeg tima za akviziciju, koji je pokazao da je zaista na nivou zadatka. Nakon što smo se uvjerili u kvalitet proizvoda LB.Profile, najprije smo ostvarili neku vrstu strateškog partnerstva sa ovom kompanijom na tržištu BiH u oktobru prošle godine. Nakon toga naš tim stručnjaka je dobio zadatak da pripremi akviziciju cijele kompanije u finansijskom i tehnološkom pogledu. Cijeli proces nije trajao dugo, svega dva mjeseca. I to je ono što me posebno raduje. Pokazali smo da smo u stanju provesti takve složene projekte kakvi su inozemne akvizicije.

Zbog čega je LB Profile zavrijedila Vašu pažnju? Kakva je to kompanija, šta su njeni „aduti“? Šta sve proizvodi i gdje se prodaju njeni proizvodi?

LB.Profile je opremljena naprednom tehnologijom koja je posljednja riječ u industriji umjetnih profila. Od 1960. godine razvijaju sisteme profila široke namjene, prvenstveno za vrata i prozore, kao i industrijske profile. Posjeduju ogromna iskustva, znanja i prednosti u branši ekstrudiranja u raznim sistemima PVC profila. Na osnovu kompetentnosti na području proizvodnje i rada na ekstruderima, u mogućnosti su razvijati specifične profile na zahtjev kupaca sa visokim parametrima pouzdanosti i funkcionalnosti. Neke od konkurentskih prednosti kompanije LB.Profile su i šest razvijenih sistema za direktno brtvljenje na PVC Profilima. Posjeduju 12 linija ekstrudera, kao i automatske linije proizvodnje. Glavna tržišta LB.Profile su Njemačka, Belgija i Nizozemska, također izvoze na tržišta zemalja Istočne Evrope kao što su Litvanija i Rusija.

Kako ćete organizirati poslovanje u kompaniji LB profile sada, kada je dio Vaše grupacije? Hoće li biti nekih kadrovski promjena ili promjena u načinu i obimu proizvodnje?

Nema potrebe za kadrovskim promjenama. Kompanija LB.Profile je u odličnom stanju, kako tehnološkom, tako i kadrovskom. To je bio jedan od razloga zbog kojeg smo se odlučili na akviziciju. Tako da menadžment kompanije, kao i svi uposlenici nastavljaju dalje sa radom. LB.Profile je već uvezan u poslovni sistem HIFA OIL i naše kompanije kćerke EURO ROAL. Kako vrijeme odmiče postaje sasvim jasno da će ova akvizicija omogućit da EURO ROAL kao lider u BiH za distribuciju aluminijskih, Inox a sada i PVC profila, osim jačanja pozicije na domaćem tržištu, još snažnije nastupi na tržištima regije i EU.  Jer, naš cilj su domaće, regionalno i evropsko tržište sa jakom HIFA OIL i sa našim tehnološko superiornim kompanijama kćerkama.

S ovom firmom, ako je tačan podatak koji sam pročitala na internetu, sarađujete od jeseni prošle godine. Vjerujem da ste već upoznati s poslovnim ambijentom u Njemačkoj. Kako tamo prihvataju strane investitore? Kakvi su uvjeti za poslovanje, šta biste iz tamošnjeg poslovnog ambijenta voljeli prenijeti kod nas?

Strane investicije su svuda dobro došle, tako je u Njemačkoj. Ono što investitore privlači da ulažu u toj zemlji su prije svega vrhunska tehnologija, organizacija rada, kao i jedinstveni kvalitet koji poznat u cijelom svijetu. «Made in Germany» je brand. Puno je toga što se može naučiti iz primjera Njemačke. Oni ambijent prije svega kreiraju i temelje na kvalitetu i konkurentskim sposobnostima. HIFA OIL, kao i njene kćerke kompanije upravo teže njemačkoj izvrsnosti.

Najavljene su nove akvizicije Vaše grupacije. O čemu je tačno riječ, naravno, ako možete sada govoriti o tome?

Prerano je da govorimo o detaljima. Mogu samo kazati da je riječ o investiciji koja će ojačati predispozicije još jedne naše kompanije kćerke, EURO METALI.

Komentari

komentara

Visoko.co.ba pratite na ANDROID i IOS aplikacijama, kao i na društvenim mrežama FACEBOOK i TWITTER.