ZDKPrivredaIzudin Ahmetlić: Težimo njemačkoj izvrsnosti

Izudin Ahmetlić: Težimo njemačkoj izvrsnosti

Business Magazine postavio je pitanja za svoje februarsko izdanje, a Izudin Ahmetlić, direktor i vlasnik HIFA OIL odgovorio. Pitanja i odgovore prenosimo u cjelosti.

Navikli smo da se naše kompanije prodaju stranim investitorima pa je vijest da je EURO ROAL, kompanija kćerka HIFA OIL grupacije, kupila njemačku kompaniju LB Profile izazvala mnogo pažnje (a i pozitivnih komentara) u našoj zemlji. Kazali ste da je ova akvizicija bila zahtjevna . U kom smislu? Kako je tekao taj proces s obzirom da ste vi kompanija iz inozemstva?

Ovo je prva inozemna akvizicija HIFA OIL. U tom smislu, bio je to izazov za sve nas. Međutim, veoma sam zadovoljan znanjem i umijećem našeg tima za akviziciju, koji je pokazao da je zaista na nivou zadatka. Nakon što smo se uvjerili u kvalitet proizvoda LB.Profile, najprije smo ostvarili neku vrstu strateškog partnerstva sa ovom kompanijom na tržištu BiH u oktobru prošle godine. Nakon toga naš tim stručnjaka je dobio zadatak da pripremi akviziciju cijele kompanije u finansijskom i tehnološkom pogledu. Cijeli proces nije trajao dugo, svega dva mjeseca. I to je ono što me posebno raduje. Pokazali smo da smo u stanju provesti takve složene projekte kakvi su inozemne akvizicije.

Zbog čega je LB Profile zavrijedila Vašu pažnju? Kakva je to kompanija, šta su njeni „aduti“? Šta sve proizvodi i gdje se prodaju njeni proizvodi?

LB.Profile je opremljena naprednom tehnologijom koja je posljednja riječ u industriji umjetnih profila. Od 1960. godine razvijaju sisteme profila široke namjene, prvenstveno za vrata i prozore, kao i industrijske profile. Posjeduju ogromna iskustva, znanja i prednosti u branši ekstrudiranja u raznim sistemima PVC profila. Na osnovu kompetentnosti na području proizvodnje i rada na ekstruderima, u mogućnosti su razvijati specifične profile na zahtjev kupaca sa visokim parametrima pouzdanosti i funkcionalnosti. Neke od konkurentskih prednosti kompanije LB.Profile su i šest razvijenih sistema za direktno brtvljenje na PVC Profilima. Posjeduju 12 linija ekstrudera, kao i automatske linije proizvodnje. Glavna tržišta LB.Profile su Njemačka, Belgija i Nizozemska, također izvoze na tržišta zemalja Istočne Evrope kao što su Litvanija i Rusija.

Kako ćete organizirati poslovanje u kompaniji LB profile sada, kada je dio Vaše grupacije? Hoće li biti nekih kadrovski promjena ili promjena u načinu i obimu proizvodnje?

Nema potrebe za kadrovskim promjenama. Kompanija LB.Profile je u odličnom stanju, kako tehnološkom, tako i kadrovskom. To je bio jedan od razloga zbog kojeg smo se odlučili na akviziciju. Tako da menadžment kompanije, kao i svi uposlenici nastavljaju dalje sa radom. LB.Profile je već uvezan u poslovni sistem HIFA OIL i naše kompanije kćerke EURO ROAL. Kako vrijeme odmiče postaje sasvim jasno da će ova akvizicija omogućit da EURO ROAL kao lider u BiH za distribuciju aluminijskih, Inox a sada i PVC profila, osim jačanja pozicije na domaćem tržištu, još snažnije nastupi na tržištima regije i EU.  Jer, naš cilj su domaće, regionalno i evropsko tržište sa jakom HIFA OIL i sa našim tehnološko superiornim kompanijama kćerkama.

S ovom firmom, ako je tačan podatak koji sam pročitala na internetu, sarađujete od jeseni prošle godine. Vjerujem da ste već upoznati s poslovnim ambijentom u Njemačkoj. Kako tamo prihvataju strane investitore? Kakvi su uvjeti za poslovanje, šta biste iz tamošnjeg poslovnog ambijenta voljeli prenijeti kod nas?

Strane investicije su svuda dobro došle, tako je u Njemačkoj. Ono što investitore privlači da ulažu u toj zemlji su prije svega vrhunska tehnologija, organizacija rada, kao i jedinstveni kvalitet koji poznat u cijelom svijetu. «Made in Germany» je brand. Puno je toga što se može naučiti iz primjera Njemačke. Oni ambijent prije svega kreiraju i temelje na kvalitetu i konkurentskim sposobnostima. HIFA OIL, kao i njene kćerke kompanije upravo teže njemačkoj izvrsnosti.

Najavljene su nove akvizicije Vaše grupacije. O čemu je tačno riječ, naravno, ako možete sada govoriti o tome?

Prerano je da govorimo o detaljima. Mogu samo kazati da je riječ o investiciji koja će ojačati predispozicije još jedne naše kompanije kćerke, EURO METALI.


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE