Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo promovirala je jučer liniju smrznutih tradicionalnih proizvoda – Klasove pite i Sarajevski somuni – u novoj ambalaži. Burek, sirnica, zeljanica i krompiruša, kao i somuni, u porodičnom su pakovanju, modernog dizajna.
„Pod sloganom „Okus koji pamtite oduvijek“, ovom linijom proizvoda želimo sačuvati i njegovati tradiciju BiH, jer pite i somuni su ono najbolje iz tradicije bosanske kuhinje. Pite i somuni u Klasu se proizvode predano, pažljivo i s ljubavlju, prema tradicionalnoj recepturi kakvu su stoljećima njegovale naše nane i bake, i onako kako smo navikli u svome domu. Upravo u tome je tajna njihovog prepoznatljivog kvaliteta“, kazala je Dženana Pezer, brend menadžer u Klasu.
Klas, kao lider mlinsko-pekarske industrije u BiH u pogonu Velepekara već decenijama proizvodi pite i somune, od brašna dobivenog preradom najkvalitetnijih sorti pšenice. Klas je razvio i posebnu tehnologiju, specijalno prilagođenu načinu pripreme i ukusu ovih jela, koja u potpunosti omogućava da nema razlike između domaćih i pita i somuna iz Velepekare.
Ova linija proizvoda, osim tradicije, promovira i porodične vrijednosti, jer su sva pakovanja prilagođena potrebama jedne savremene porodice. Kupovinom smrznutih Klasovih pita i somuna potrošači štede svoje dragocjeno vrijeme.
Smrznuti Sarajevski somuni su idealna prilika za sve one koji u mjesecu Ramazanu uživaju u ukusu i mirisu ovog vrhunskog delikatesa bosanske kuhinje ali sada i u svojoj vlastitoj kuhinji. Također, posebno su praktični na izletu, uz roštiljske specijalitete. Dovoljno ih je samo kratko zagrijati, i bit će svježi kao da su tek izašli iz pekare. Dugogodišnja tradicija i provjerena receptura garancija su kvaliteta Klasovih pita i somuna. Kvalitet dokazuje i sve veći obim izvoza ovih proizvoda. Samo u prošloj godini Klas je izvezao oko deset miliona komada somuna, te 1,5 miliona komada pite, i to na zahtjevna tržišta Austrije, Švicarske, Holandije, Njemačke, Hrvatske, Francuske, Danske, Švedske, Engleske, Slovenije, Sjedinjenih Američkih Država, Australije i Bugarske.
Promocija smrznutih tradicionalnih proizvoda, upriličena u objektu Bingo Kolodvorska, nastavak je uspješne saradnje najveće bosanskohercegovačke prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo, i najvećeg domaćeg trgovačkog lanca Bingo. Zajednički cilj je jačanje domaće proizvodnje i promocija domaćih proizvoda.
„U cilju osnaživanja domaće privrede, Bingo i Klas ponovo nastupaju zajedno, ovoga puta jačajući svijest o tradiciji bosanskohercegovačih jela. Bitna nam je svaka promocija domaćih kompanija i zato rado pružamo podršku ovakvim i sličnim projektima“, rekla je Tatjana Paunoski, rukovodilac Službe marketinga lanca Bingo.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.