Naslovnica Lokalne Teme Pozitivno Visoko Mak Zara, sla...

Mak Zara, slatka priča kojoj je teško odoljeti

Iz prve manufakture za proizvodnju i prodaju čokoladnih pralina i ostalih konditorskih proizvoda u BiH danas izlazi oko 40 vrsta delicija. Tu su nadaleko poznate praline, njih čak 18 vrsta, te deset okusa čokolade.

758
PODIJELI

Mak Zara je prva manufaktura za proizvodnju i prodaju čokoladnih pralina i ostalih konditorskih proizvoda u Bosni i Hercegovini po uzoru na belgijske praline.

Slatka priča počela je 2008. godine, a danas, deset godina poslije, u ovoj lijepoj čokolateriji, kako je vole zvati njeni uposlenici, plaću zarađuje 15 radnika.

Iz Mak Zare danas izlazi oko 40 vrsta ručno rađenih proizvoda. Tu su nadaleko poznate praline, njih čak 18 vrsta, i deset okusa čokolade.

– Mak Zara je prepoznatljiva po pralinama koje, osim okusima, plijene pažnju ambalažom u kojoj dolaze, odnosno pakovanjima za koje je zadužen naš tim dizajnera. Istakla bih posebno pakovanje, a to je drvena kutija u kojoj se nalaze praline koje ne možete naći u ostalim ambalažama. Istinski čokoljupci znaju o čemu govorim, jer je to spoj nevjerovatnih okusa. Kada govorimo o pralinama tu su one sa tamnom čokoladom sa 51 i 70 posto kakaa, potom sa mliječnom i bijelom čokoladom. To je ta vanjska razlika. Međutim, eksploziju okusa otkrit ćete tek kada zagrizete, i tada ćete znati je li to pralina sa šumskim voćem, orah-kremom, cheesecakeom i šumskim voćem, pistacijama, karamelom, vanilijom, mentom… – govori Samra Imamović, tehnolog u proizvodnji, rekli bismo glavni “krivac” za nevjerovatne okuse koje ova manufaktura nudi svojim vjernim kupcima.

No, to nije sve. U Mak Zari ponosni su i na „čokolade s porukom“, koje su, kako nam Samra reče, odlično prihvaćene na tržištu. Radi se o tamnoj čokladi sa okusom narandže, koja je i najtraženija Mak Zarina čokolada.

Za u goste, Za „štelu“, Za počastit raju, Za PMS, za ljubav, za rođendan… samo su neke od poruka koje možete naći na omotu ovih „Fan čokolada“.

– Mislili smo na sve, jer se ovaj slatkiš poklanja za razne prilike, od rođendana, raznih godišnjica, praznika… Ono što je najvažnije jeste da smo ”pogodili”, ljudi nam se često javljaju oduševljeni novinom, a nama je to vjetar u leđa da u budućnosti budemo još bolji, kvalitetniji, originalniji – govori Imamović.

Ne zaboravljaju pomenuti i skup proizvoda, nazvan „Natural food“, koji se priprema sa suhim voćem.

– Našim potrošačima poznat je „Natular mix“ sa suhom šljivom, brusnicom, smokvom, te iznimno popularne kesice od 100 grama u kojima su okruglice napravljene od suhog voća. Radi se o proizvodu bez ikakvih dodataka, bez šećera. U njemu je samo suho voće, med, orah, badem, cimet – ističe Imamović.

Za proizvodnju svojih delicija Mak Zara koristi vrhunske sirovine, poput najkvalitetnije belgijske čokolade. Suho voće nabavljaju u BiH, ali od provjerenih proizvođača koji se bave organskom proizvodnjom, lješnik stiže iz Turske, a bademi iz Italije.

– Ono što smo definisali kao standard i kvalitet za naše proizvode, je to da, prije ulaska u proizvodnju, dakle kad dobavljač doveze sirovine, naš profesionalni tim ljudi sve pregleda. Ako uzorak pokaže da je sve u redu, onda se sirovina propisano skladišti, a ako rezultati testirane sirovine odstupaju od zadanih normi, ona se automatski vraća dobavljaču – naglašava Imamović.

U planovima na kojima već rade, a kojima žele proširiti proizvodnju, na neke nove delicije i okuse, su i čokolade koje će, kako nam rekoše, imati zanimljiviju, osvježavajuću, šumsku notu. Osim toga, užurbano rade i na „Energy baru“.

– S obzirom da imamo već „Natural food“, „Energy bar“ bio bi sastavni dio toga. Kada je riječ o pralinama, tu uvijek možete kreirati nove okuse, tako da sigurno ljubitelje ove poslastice u budućnosti čekaju novosti, poput dva okusa u jednoj pralini, šarama, izgledu, dekoraciji. Naše potrošače očekuju i novosti u domenu „dražiranih“ proizvoda. Već imamo badem „presvučen“ čokoladom, ali ćemo i tu uvesti nove okuse – otkrila nam je Imamović.

Mak Zara svoje poslastice plasira širom naše zemlje, a zastupljeni su u Bingo i Mercator, Konzum marketima, dm drogerie markt, Hoše komerc, nekim cvjećarama i specijalizovanim trgovinama, kao i u vlastitom shopu koji se nalazi u BBI centru u Sarajevu. Ali, za Mak Zarine delicije zainteresovani su i mnogi van granica BiH, poput Makedonije, Saudijske Arabije i Kuvajta.

– Mak Zara zaista ima veliki potencijal kojeg treba iskoristiti. Uz marljivi i kvalitetan rad mislim da ćemo još dugo mamiti osmijehe i uzdahe naših vjernih potrošača – kazala nam je na kraju razgovora Samra Imamović.

coolstyle.ba / Visoko.co.ba

Komentari

komentara

Visoko.co.ba pratite na ANDROID i IOS aplikacijama, kao i na društvenim mrežama FACEBOOK i TWITTER.