Naslovnica Lokalne Teme Privreda Nina Bijedić ...

Nina Bijedić – Mujanović, direktorica Vispak d.d. Visoko: Naš adut je kompetentnost

742
PODIJELI

Svijet upravo “otkriva” posebnosti i ljepotu Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije i susreta različitosti, ali i ljepotu ukusa naše kuhinje, a naša kompetentnost je već dokazana u tom smislu. Novoimenovana direktorica kompanije Vispak d.d. Visoko dala je nedavno intervju za sarajeviski dnevni list Oslobođenje. Razgovor prenosimo u cjelosti.

Nadzorni odbor kompanije Vispak d.d. Visoko imenovao Vas je nedavno za direktoricu kompanije. Šta Vas je ponukalo da se kandidirate za ovu poziciju?

Nadzorni odbor Vispaka mi je ukazao veliku čast imenujući me direktorom Vispaka na prijedlog predsjednika Uprave AS GROUP i bivšeg direktora Vispaka gosp. Rusmira Hrvića. Dakle, ja se nisam kandidirala na tu funkciju, nego sam predložena, što je za mene dodadtni motiv da povjerenje koje mi je ukazano opravdam u narednom periodu. S obzirom na to da je Vispak jedna od vodećih prehrambenih kompanija u BiH, te da je vlasnik nekih od najznačajnijih brendova kao što su Zlatna džezva, Begova čorba, Tajna, Laganini, Tiru – Liru, Vispak Espresso, itd., i pored toga što mi je ukazano povjerenje čast, to je za mene i velika odgovornost kojoj pristupam sa velikom ozbiljnošću i postavljam sebi visoke kriterije kod ostvarivanja ciljeva.

Vispak je u posljednjih šest godina doživio pravu renesansu. Od posrnulog gubitaša, kompanija je izrasla u respektabilnog bosanskohercegovačkog proizvođača hrane. Godine 2010. Vispak je imao manje od 18 miliona KM prihoda, prošla godina je završena sa oko 45 miliona KM realizacije. Da li je uopće moguć rast i razvoj Vispaka nakon ovako snažnog uspjeha koji je ova kompanija imala nakon akvizicije od strane AS GROUP? 

Intenzivan rast i razvoj Vispaka na tržištu u proteklom periodu je jedan od dokaza da se radom i tržišnom orijentacijom mogu napraviti zapaženi rezultati. Trenutna pozicija Vispaka kako na domaćem tržištu, tako i na inozemnim tržištima je odlična osnova za kontinuitet u razvoju. Zato su ciljevi Vispaka usmjereni ka unaprijeđenju pozicija na ovim tržištima, a sve u skladu sa potrebama naših potrošača. Važno je naglasiti da je Vispak i do sada bio usmjeren ka potrebama potrošača, te da je veliku lojalnost potrošača stekao na stalnom usmjeravanju ka unaprijeđenju svih aspekata poslovanja. Naša obaveza je da na tom putu ustrajemo, a kompetencije Vispakovog tima su sigurna potpora za sve predstojeće uspjehe.

Nakon uspješnog povratka brandova Zlatna džezva, Begova čorba, Stampi, ali i pokretanja novih kao što su Laganini, Tajna, Tiru – Liru, šta nam Vispak može novoga ponuduti, a da već nismo probali?  

Višedecenijska tradicija koju Vispak ima podrazumijeva kompetentnost za proizvodnju prave bosanske kafe, espresso kafe, juha i čorbi, krem namaza, praškastih proizvoda, i svih ostalih proizvoda iz Vispakovog asortimana. Kako sam već kazala, mi smo orijentisani prema potrebama potrošača i naš konačni cilj jeste zadovoljan potrošač. Današnji potrošač je veoma informisan i involviran u razvoj novih proizvoda. Dakle, mi kao jedna od najznačajnih prehrambenih kompanija u BiH imamo obavezu, ali i potrebno znanje i mogućnosti da pratimo trendove tržišta i odgovaramo na njegove zahtjeve na najadekvatniji način. Mogu obećati da će naši cijenjeni potrošači i u narednom period od Vispaka moći očekivati nove kvalitetne proizvode i to po njihovoj mjeri.

Konkurencija na tržištu raste iz godine u godinu. Da bi kompanije i brandovi opstali i da bi se mogli dalje razvijati, neophodna su ulaganja u znanje, inovacije u svakom pogledu, od razvoja novih proivoda, do unaprijeđenja prodaje, marketinga i komunikacije s potrošačima. Da li je Vispak spreman za ovu utakmicu

Vispak već dugo igra kvalitetne utakmice na tržištu na kojem je pristuna ozbiljna konkurencija. Vispakovi brendovi na tržištu se bore sa nekim od najznačajnih svjetskih brendova, što je za nas samo izazov nikako prijetnja. Poslovna filozofija cijele AS GROUP, pa tako i Vispaka kao članice je stalno ulaganje u znanje i inovacije na svim poljima poslovanja, kako u proizvodnom procesu, tako i u ostalim procesima prodaje i marketinga, IT-a, upravljanja ljudskim resursima, te svim drugim procesima. Mi ne da smo spremni, mi smo u vrhunskoj formi za utakmicu o kojoj govorite.

Koji su Vispakovi aduti, zašto ste uvjereni u pobjedu Vispaka na tržištu?

Vispakov adut je kompetentnost u proizvodnom asortimanu koji imamo. Možemo slobodno kazati da smo najkompetentniji za proizvodnju prave bosanske kafe, čorbi, krem namaza, itd. Naše dugogodišnje iskustvo u proizvodnji čajeva, praškastih proizvoda, sneck-a, čokolade, garancija je kvaliteta naših proizvoda. Nadalje, Vispakov tim je tim ljudi koji su odlučni da u svim tržišnim utakmicama koje su pred nama pokažu svoje kapacitete i dokažu i sebi i tržištu naše mogućnosti. A ono što ističem kao najznačajnije je lojalnost našeg potrošača, koji s obzirom na činjenicu da je u savremenom trenutku veoma informisan o proizvodima i da je u potpunosti svjestan ne samo značaja kupovanja domaćih proizvoda nego i naših kompetencija, daje nam dodadtnu motivaciju da stalno gledamo naprijed.

Gdje vidite  sebe, a gdje Vispak u idućih 10 godina?

Deset godina je dug period za koji sam sigurna da će Vispak biti jedan od regionalnih lidera u proizvodnji prehrambenih proizvoda. Danas je Vispak prisutan na tržištima 27 zemalja širom svjeta, kako ste već pomenuli u jednom od pitanja u periodu od samo šest godina je zabilježio iznimne rezultate. Naredni period od 10 godina je period u kojem ćemo nastojati osnažiti pozicije prije svega na regionalnom tržištu, i proširiti ih na novim tržištima širom svijeta. Kada to kažem mislim prije svega na potencijale Zlatne džezve, ali i bradnova iz programa “Bosanske kuhinje”. Svijet upravo “otkriva” posebnosti i ljepotu Bosne I Hercegovine kao turističke destinacije i susreta različitosti, ali i ljepotu ukusa naše kuhinje, a naša kompetentnost je već dokazana u tom smislu. Sebe u narednih deste godina vidim kao osobu sa još bogatijim iskustvom i znanjem  koje želim prenijeti na nove mlade kolege i na taj način doprinijeti kako njihovom razvoju, tako i  razvoju našeg društva. Plan za narednih 10 godina možemo nazvati dugoročnim planom, ja dakle sebe i svoju porodicu vidim dugoročno u BiH jer vjerujem u BiH koju jačaju kompanije kao što je Vispak.

(mcm.ba)

 

 

Komentari

komentara

Visoko.co.ba pratite na ANDROID i IOS aplikacijama, kao i na društvenim mrežama FACEBOOK i TWITTER.