Lokalne TemePrivredaNovo iz Vispaka: Zlatna džezva najčešći poklon u Bosni i Hercegovini

Novo iz Vispaka: Zlatna džezva najčešći poklon u Bosni i Hercegovini

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko snimila je novi spot za brand koji ove godine obilježava 45 godina postojanja, pod naslovom Zlatna džezva – najčešći poklon u Bosni i Hercegovini. Razlog zbog kojeg su se u Vispaku odlučili na ovakav koncept nove kampanje je upravo taj što je Zlatna džezva prva u Bosni i Hercegovini po lojlanosti potrošača, a njenu vrijednost ljubitelji prave bosanske kafe prepoznaju kao “obrazli” poklon koji rado dijele sa najdražima.

“Zlatna džezva je jedan od najznačajnijih bosanskohercegovačkih brandova, čije utemeljenje se da prepoznati u tradiciji i simbolima Bosne i Hercegovine. Kao takva, funkcionalnost jedine i prave bosanske kafe može se prepoznati i u darivanju, tj. u činjenici da je Zlatna džezva najčešći poklon u Bosni i Hercegovini. Cilj ove kampanje je da promoviše značaj druženja, darivanja i isticanja pravih vrijednosti u međuljudskim odnosima. Ovim spotom, mi našu radost i ćejf dijelimo s drugim ljudima. Ako uspijemo u tome, niko neće biti sretniji od nas”, izjavila je Zerina Muco rukovodilac marketinga i prodaje u kompaniji Vispak d.d. Visoko.
Produkciju novog spota radila je agencija “Gotiva” iz Sarajeva, a u spotu se pojavljuju Vanesa Glođo, Adnan Kreso, Nina Tirić i Nerman Mahmutović, od kojih su svi osim Nine Tirić akademski glumci.
“Kampanja Zlatna džezva – najčešći poklon u Bosni i Hercegovini je zasnovana na istinitim činjenicama.

Dakle, u našoj zemlji je običaj da se ‘u goste’ ne ide ‘praznih ruku’, tj. bez poklona. Sama radnja spota je smještena u stan, tačnije na ulaz u stan, u kojem se uobičajeno odvija svakodnevna ‘mini drama’ koju smo svi doživjeli više puta, bili u ulozi gosta ili domaćina, svejedno. Sigurni smo da sam spot i kampanja odražavaju bosanskohercegovački mentalitet, i da je najistinitija i najtačnija kampanja do sad. Pristavite vodu za kafu i uživajte”, kazao je kreativni tvorac ideje, poznati sarajevski umjetnik Almir Kurt Kugla.


Osnivanje Vispaka je i početak razvoja brenda Zlatna džezva. Ono što je posebno interesantno kod Zlatne džezve da kroz sve decenije svog postojanja ona ne mijenja svoj identitet.

Zlatna džezva se danas izvozi u 28 zemalja svijeta, a najviše prave bosanske kafe se nakon Bosne i Hercegovine popije u SAD-u, potom u Švedskoj i Sloveniji, a slijedi ih susjedna Hrvatska.


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE