Naslovnica ZDK Pogledajte iz...

Pogledajte izvještaj o radu telefonske linije za žalbe građana Zenice

65
PODIJELI

Na inicijativu gradonačelnika Grada Zenica Fuada Kasumovića uvedena je “besplatna telefonska linija” kao alat putem kojeg građani imaju sljedeće mogućnosti:
– da podnose pritužbe na rad zaposlenika, prijave sumnju na korupciju, upute pohvale -˝opcija 1˝
– da prijave probleme na komunalnoj infrastrukturi – ˝opcija 2˝
– da prijave lokacije pasa lutalica – ˝opcija 3˝.

Od uspostavljanja ovog servisa dana 08.02.2017. godine, pa zaključno sa 22.09.2017. godine, primljeno je ukupno 392 poziva. Od tog broja 186 poziva odnosilo se na prijave pasa lutalica i napuštenih životinja po kojima je ALBA Zenica d.o.o. putem Higijenskog servisa Zenica pravovremeno obilazila prijavljene lokacije i intervenisala.

Na kvarove na javnoj rasvjeti, divlje deponije te udarne rupe, građani su, između ostalog, ukazali putem 59 poziva po osnovu kojih je Služba za ekologiju, komunalne i inspekcijske poslove dala naloge za poduzimanje odgovarajućih aktivnosti. Evidentan je i određen broj poziva čiji sadržaj nije u nadležnosti Gradske uprave.

Značajan je broj poziva kojima građani iskazuju svoje povjerenje Gradonačelniku, te upućuju pohvale za njegov dosadašnji rad.

Interesantno da u ovom izvještaju koji je podnijela Gradska uprava nema podataka da li se iko od građana žalio na uposlenike u Gradskoj upravi, ili ipak nije bilo takvih poziva.

Besplatni telefon (080 02 03 43) dostupan je građanima 24 sata.

 

Visoko.co.ba/Zenicablog.com

Komentari

komentara

Visoko.co.ba pratite na ANDROID i IOS aplikacijama, kao i na društvenim mrežama FACEBOOK i TWITTER.