Naslovnica ZDK Privreda Postdiplomci ...

Postdiplomci Ekonomskog fakulteta u Zenici sarađuju sa Klasom

55
PODIJELI

Uspješno kreirali marketing strategiju za brand Zlatni lokum

Grupa studenata master studija odsjeka Menadžment preduzeća na Ekonomskom fakultetu u Zenici uspješno su kreirali marketing strategije za „zlatni“ brend prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo. Riječ je o čajnom pecivu Zlatni lokum.

„Ovaj praktični rad bio je koristan, kako za nas, tako i za kompaniju Klas. Sektor prodaje i marketinga Klasa iskoristio je neke naše prijedloge, i kako su nam prenijeli informacije, rezultat je unaprijeđenje prodaje Zlatnog lokuma deset posto u junu u odnosu na isti period prošle godine. Drago nam je da smo svoja teorijska znanja o marketingu razvijali i praktično za jednu od najvećih prehrambenih industrija u BiH“, rekla je Emina Hirkić, član studentskog tima.

Studente je predvodio profesor doc. dr. Veldin Ovčina.

„Zlatni lokum je premium izdanje Bosanskog lokuma, tradicionalnog i jedinstvenog čajnog peciva koje je na bh. tržištu prisutno decenijama. To je za nas bila velika odgovornost da ponudimo što kreativnije i originalnije marketing rješenje. Brand je veoma prepoznatljiv na domaćem tržištu, odlično se prodaje, a mi smo uspjeli svojim malim kreativnim idejama, pomoću gerila marketinga da pomognemo Klasu dodatno unaprijediti prodaju Zlatnog lokuma“, rekao je doc. dr. Veldin Ovčina.

Komentari

komentara

Visoko.co.ba pratite na ANDROID i IOS aplikacijama, kao i na društvenim mrežama FACEBOOK i TWITTER.