ZDKPrivredaPostdiplomci Ekonomskog fakulteta u Zenici sarađuju sa Klasom

Postdiplomci Ekonomskog fakulteta u Zenici sarađuju sa Klasom

Uspješno kreirali marketing strategiju za brand Zlatni lokum

Grupa studenata master studija odsjeka Menadžment preduzeća na Ekonomskom fakultetu u Zenici uspješno su kreirali marketing strategije za „zlatni“ brend prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo. Riječ je o čajnom pecivu Zlatni lokum.

„Ovaj praktični rad bio je koristan, kako za nas, tako i za kompaniju Klas. Sektor prodaje i marketinga Klasa iskoristio je neke naše prijedloge, i kako su nam prenijeli informacije, rezultat je unaprijeđenje prodaje Zlatnog lokuma deset posto u junu u odnosu na isti period prošle godine. Drago nam je da smo svoja teorijska znanja o marketingu razvijali i praktično za jednu od najvećih prehrambenih industrija u BiH“, rekla je Emina Hirkić, član studentskog tima.

Studente je predvodio profesor doc. dr. Veldin Ovčina.

„Zlatni lokum je premium izdanje Bosanskog lokuma, tradicionalnog i jedinstvenog čajnog peciva koje je na bh. tržištu prisutno decenijama. To je za nas bila velika odgovornost da ponudimo što kreativnije i originalnije marketing rješenje. Brand je veoma prepoznatljiv na domaćem tržištu, odlično se prodaje, a mi smo uspjeli svojim malim kreativnim idejama, pomoću gerila marketinga da pomognemo Klasu dodatno unaprijediti prodaju Zlatnog lokuma“, rekao je doc. dr. Veldin Ovčina.


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE