PreporukaStvarno želiš da budeš lutka s naslovne strane?

Stvarno želiš da budeš lutka s naslovne strane?

Modna industrija vas laže. To ste vrlo vjerovatno znali i prije ovog teksta, ali ovaj put idemo u dublju analizu. Mogu li se emocije staviti pred kameru i svjetla reflektora?

Veoma često se dešava da naslovnice i modne revije šalju poruke kako je određeni izgled jedini prihvatljiv. Istraživanja pokazuju da čak 70% modela pate od depresije i anksioznosti. To djeluje prilično iznenađujuće, s obzirom na to da modeli djeluju kao samouvjerene osobe. Ovi problemi se produbljuju, svaki put kada se nekoj od djevojaka kaže da je „debela za ovaj posao“. Proporcije, mjere, režim ishrane i dijete stavljaju ogroman pritisak na žene koje se bave ovim poslom. Međutim, nakon šminkanja, uređivanja i fotomontaže, sve one izgledaju srećne i zadovoljne. Vama se šalje poruka da treba da izgledate isto.

Elisa Gudkajnd je došla na ideju da zajedno sa svojom ćerkom, Lili Mandelbaum, prekine ovaj lanac lažne percepcije ljepote i izgleda. Pokrenule su stranicu StyleLikeU 2009. godine, sa željom da predstave žene različitih rasa, dobi, sposobnosti i izgleda koje će predstaviti sebe i svoje emocije pred kamerama. Njihovi video sadržaji pod nazivom „What's Underneath“ su za kratak period dostigli 200 000 pretplatnika. Cilj svakog videa je da žene skinu svoju odjeću, a potom se ogole do najsitinijih detalja o svom privatnom životu. U pripremi je i dokumentarac koji je predviđen za 2017. godinu.

Ono što izdvaja ovaj sajt je, zapravo, kritički osvrt na modnu industriju, ali istovremeno strast prema odjeći i njenom transformacijskom potencijalu. U suštini je čitava ideja nastala kao oblik podrške njenoj ćerki, koja je imala problema sa samopouzdanjem. Bila je veoma frustrirana, jer je primijetila koliko modna industrija stvara pogrešnu sliku stvarnosti. Postajalo joj je sve teže da izrazi svoje emocije kroz posao kojim se bavila. Radila je kao modna urednica i stilistkinja dvadeset i pet godina. Počela je primjećivati sve „nuspojave“ modnih medijskih sadržaja, a potom došla na ideju da ovom pričom podigne svijest i samopouzdanje žena.

Smatrala je da je ispiranje mozga apsolutni kriminal, jer ko treba nekome odrediti kako će izgledati? „Ljudi treba da se osjećaju dobro u svojoj koži, bez obzira na sve. Naša misija je slanje poruke, da nosite svoje probleme sa stilom, kao i odjeću“.

S obzirom da se novi trendovi stalno pojavljuju, veliki izazov postaje pratiti i uskladiti sve. Međutim, postoji jedan neprolazan trend. Zove se „samopouzdanje i samoprihvatanje“. Šta god da nosite, shvatite da vas to ne čini manje ili više vrijednom osobom od drugih. To što ste drugačiji, vaša je prednost. Ne treba da robujete idejama, formama i idealima ljepote koji su filtrirani više nego vaša slika na Instagramu. Shvatite da je realnost nekomercijalna i jedinstvena.

Modni svijet je još uvijek veoma površan, jer predstavlja žensku ljepotu na pogrešan način. Potrebno je napraviti prostor za novi oblik izražavanja ljepote i stila. Jednom kada se pruži prilika da se osvijetle svakodnevni problemi žena, modni svijet će postati realnija slika sa kojom se možete poistovijetiti.

Upravo u tome i leži tajna uspjeha ovog projekta. Postavljajući pitanja koja nikada ranije nisu postavljena, autorke postižu stvaranje bliskosti. Pokazuju svoje razumijevanje, omogućuju sagovornicama siguran prostor da se izraze i poistovjećuju se sa njima. U konačnici, svi su problemi veoma slični i zajednički svim ljudima.

Sada kada je odjeća sinonim za ukus i stil, kada se misli da se novcem kupuje isti, sada ga i nema. Koncept kupovanja nečega luksuznog za ogromne svote novca je besmislen. Toliko dobrih stvari ima u jeftinim radnjama, ali se ljudi ustručavaju da odu i probaju nešto novo. Nametnuto je da je skupo jednako dobro, što apsolutno nije tačno. Uprkos svemu, nadamo se da će se pojaviti neko novo svjetlo u svijetu mode i uvjeriti nas u suprotno.

Apsolutno je moguće naučiti voljeti sebe. Pravite male korake kako biste promijenili način na koji trošite energiju i usmjerite se na stvari koje vas zapravo inspirišu. Na taj način ćete omogućiti sebi da se više shvatite i prihvatite takvi kakvi jeste. Odijelo ne čini čovjeka, čovjek čini odijelo nosivim.

lolamagazin.com/visoko.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE