Naslovnica Preporuka Teme Twitter zabra...

Twitter zabranio reklame sa naloga ruskih medija

20
PODIJELI

Društvena mreža Twitter donijela je odluku o zabrani reklama sa naloga ruskih medija RT i Sputnjik kao odgovor na, kako se navodi, nalaze američkih obavještajnih službi da su ti mediji pokušali da šire lažne informacije tokom predsjedničkih izbora u SAD 2016. godine.

Twitter je saopštio da je odluka donijeta u okviru “naše stalne posvećenosti da pomognemo u zaštiti integriteta iskustva korisnika na Twitteru”.

Iz kompanije, čije je sjedište u San Francisku, poručuju da će odluka stupiti na snagu odmah, prenio je AFP. Twitter je poručio da će donirati, kako se procjenjuje, 1,9 miliona dolara koje je dobio od navedenih ruskih medija od 2011. godine kako bi “podržao istraživanja spolja o upotrebi Twittera u građanskom angažovanju i izborima”.

Iz Rusije najavili odgovor

S druge strane, iz Rusije najavljuju odgovor na odluku Twittera uz ocjenu da se tim potezom krše međunarodni i nacionalni zakoni o slobodi govora, javila je novinska agencija RIA, a prenosi Rojters. Iz ruskog Ministarstva spoljnih poslova tvrde da je ta odluka još jedan agresivan korak u cilju ometanja rada ruskih medija u SAD i rezultat pritiska američkih obavještajnih agencija.

“Recipročne mjere će, naravno, uslijediti”, najavila je Zaharova za Sputnjik. Ona je naglasila da “ometanje rada ruskih medija, uključujući i one izvedene uz pomoć arsenala obavještajnih službi, ukazuju da SAD grubo krše međunarodne i domaće zakone koji garantuju slobodu govora”. Prema njenim riječima, “pristupanje privatnih korporacija ovoj kampanji svjedoči o neviđenom napadu američkih bezbjednjaka na medije”.

Oglasila se i Ambasada Rusije u SAD

“Samo zamislite, Rusija će donijeti odluku da prekine oglašavanje na Twitteru u Rusiji”, naveo je na zvaničnoj stanici ambasade na Twitteru portparol ambasade Nikolaj Lahonjin.

Društvena mreža Twitter saopštila je ranije danas da je donijela odluku o zabrani reklama sa naloga ruskih medija RT i Sputnjik kao odgovor na, kako se navodi, nalaze američkih obavještajnih službi da su ti mediji pokušali da šire lažne informacije tokom predsjedničkih izbora u SAD 2016. godine.

Global CIR / Visoko.co.ba

Komentari

komentara

Visoko.co.ba pratite na ANDROID i IOS aplikacijama, kao i na društvenim mrežama FACEBOOK i TWITTER.