PreporukaU BKC-u večeras otvorenje izložbe "Mjesto bola" Adisa Fejzića i Hariza Halilovića

U BKC-u večeras otvorenje izložbe “Mjesto bola” Adisa Fejzića i Hariza Halilovića

Multimedijalna izložba Mjesta bola koautorski je rad socijalnog antropologa Hariza Halilovića i skulptora-vizualnog umjetnika Adisa Fejzića.

Autori ovom izožbom, kroz fuziju dokumentarnog i kreativnog, pomjeraju granice između subjektivnog i objektivnog, etike i estetike, osobnog i kolektivnog te prošlosti i sadašnjosti. Rekonstrukcijom fragmentiranih stvarnosti – kroz grafiku, fotografiju, tekst, dokumente, crteže, skulpture-instalacije, zvuk i video izložba Mjesta bola nastoji podsjetiti, oživjeti i sačuvati uspomene na nestale ljude i mjesta, čije dugo odsustvo ne prestaje biti svakodnevno prisutno u životima onih čiji su identiteti i (o)sjećanja vezani za ta “bivša” mjesta i ljude.

Profesor dr. Hariz Halilović je socijalni antropolog pri Centru za globalna istraživanja (Centre for Global Research) na RMIT University u Melbourneu u Australiji i gostujući profesor na University of California, Los Angeles (UCLA). Istraživačke teme kojima se Halilović bavi, pored ostalih, obuhvataju politički motivirano nasilje, društveno pamćenje, translokalne identitete i performativne prakse te prisilne migracije. Objavio je niz radova u znanstvenim časopisima, kao i u brojnim zbornicima i knjigama te u svojoj nagrađivanoj knjizi Places of Pain: Forced Displacement, Popular Memory and Trans-local Identities in Bosnian War-torn Communities (Berghahn: Oxford-New York, 2013/2015). Pored znanstvenih, objavio je i niz angažiranih publicističkih tekstova na bosanskom, engleskom i njemačkom.

Dr. Adis Elias Fejzić (Addis) je bosanskohercegovački i australski skulptor. Radio je kao profesor skulpture i crtanja u Školi primijenjenih umjetnosti u Sarajevu i kao asistent profesora Kenana Solakovića na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu. Trenutno radi kao slobodni umjetnik i asistent na istraživanjima Dr. Hariza Halilovića na Monash University i Royal Melbourne Institute of Technology u Melburnu u Australiji.

U svom kreativnom i istraživačkom radu Addis analizira umjetnost stećka (srednjovjekovnu bosansku sepulkralnu skulpturu) u kontekstu savremenih umjetničkih i socio-antropoloških okolnosti, ali i (re)aktualizira stećak kao svoju osobnu metaforu i savremeni kreativni izraz.

klix.ba/visoko.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE