Amel Ćurić i Zlatne žice na ovogodišnjoj manifestaciji “Noć ZEPS-a” u Zenici

508

Radio Zenit u 2016. godini nastavlja sa realizacijom novih faza projekta “Zenica, moj grad”, kojem je cilj promocija uspješnih ljudi, dobrih ideja i ovog grada, kao urbane sredine.

Već drugu godinu zaredom, u saradnji sa Poslovnim sistemom RMK d.d., Radio Zenit Vam predstavlja “Noć ZEPS-a” povodom 23. Generalnog BH sajma ZEPS i 13. Međunarodnog sajma metala ZEPS INTERMETAL, najvećeg u našoj državi.

Navedeni događaj, već tradicionalno, organizujemo s ciljem da na jednom mjestu, jednu noć, kao domaćini organizujemo događaj za stotine poslovnih partnera i izlagača na sajmu, kao i sve posjetioce i ostale građane Zenice i centralne Bosne.

“Noć ZEPS-a” će se održati 6. oktobra 2016. godine u centru Zenice, u krugu sajmišta ZEPS-a na prostoru Kamberovića polja, a na kojem će u izuzetnom muzičkom programu sa početkom u 20:30 sati nastupiti jedna od najvećih regionalnih zvijezda i talenata Amel Ćurić, a nakon kojeg i najpoznatija tamburaška grupa “Zlatne žice”.

Prodaja ulaznica po cijeni od 5 KM počinje 4. oktobra na blagajnama sajma ZEPS.

Partneri projekta: Euro-asfalt, Plamen, Almy, Centrometal, NLB BBanka, Grad Zenica, Best Travnik, Arel Zenica, Centrometal, Sarajevska pivara, Karlovačka pivovara, Banjalučka pivara, Linguateam i JP Parking.

O ZEPS-u
ZEPS je međunarodna sajamska manifestacija koja okuplja na jednom mjestu veliki broj izlagača, kako iz Bosne i Hercegovine, tako i iz Regije (Hrvatska, Srbija, Crna Gora, Slovenija, Makedonija, Češka Republika, Italija, Austrija, Njemačka i dr.).

Sajamski lider u BiH i ove godine se održava u centru Zenice od 4. do 8. oktobra 2016. godine.

ZEPS sajmove (ZEPS i INTERMETAL) posjeti u prosjeku između 30 i čak 60 hiljada građana i prvenstveno na osnovu ovog podatka možemo reći da je ovaj sajam najposjećenija manifestacija ove vrste u Bosni i Hercegovini. Među velikim brojem onih koji sajam obiđu, između 12 i 20 hiljada, su poslovni ljudi, što u konačnom i obezbijedi dobre poslovne rezultate učesnika. Upravo dobra poslovna posjeta sajmu omogućava izlagačima brojne neposredne kontakte, koji su rezultirali velikim brojem zaključenih i realizovanih uspješnih projekata i poslova.