Umjesto spomenutog motora prostor je ovaj put poslužio za smještaj baterija obloženih karbonom i kevlarom čiji je kapacitet (65 kWh) dovoljan za autonomiju koja prema WLTP standardima iznosi 320 kilometara, a jednosatno punjenje baterija osigurava skoro 300 kilometara autonomije.
Dva elektromotora, koji su u ovom slučaju smješteni nazad, “proizvode” 610 konjskih snaga i 950 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se distribuiraju samo na zadnju osovinu, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od četiri sekunde i elektronski ograničenih 250 km/h. Poređenja radi, električni Rapide do “stotke” stiže brže od modela Rapide S koji pokreće V12 motor s 560 KS.
Aston Martin će svoj prvi električni model napraviti u samo 155 primjeraka. Cijena nije objavljena, a Rapide E je prvi korak britanske kompanije čije će električne automobile proizvoditi novoosnovani podbrend Lagonda.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.