AutoAudi, BMW ili Mercedes, tko je bio najuspješniji prošle godine?

Audi, BMW ili Mercedes, tko je bio najuspješniji prošle godine?

NJEMAČKI trio se već godinama bori za tron najprodavanije premium marke. I prošle godine je jedan pobijedio za dlaku.

Mercedes ili  BMW?

Koliko god se neki trudili to drugačije prikazati, sve govori kako je Mercedes bio i 2018. godine najbolji. Time je treću godinu zaredom ostavio BMW iza sebe. Bavarski gigant je tako tijekom prošle godine registrirao 2.125.026 vozila ili 1,8% više no godinu prije. Mercedes je pak dosegao 2.310.185 primjeraka u istom razdoblju i zabilježio godišnji rast od 0,9%. Recimo i kako je Audi godinu skončao na manje od dva milijuna. Zabilježio je pad od 3,5%, odnosno isporučio je 1.812.500 vozila.

BMW M ili AMG?

Pogledamo li rezultate performance marki, stvari su sljedeće. BMW-ov M odjel je prošle godine isporučio čak 102.780 automobila ili nevjerojatnih 27,2% više u odnosu na godinu prije. Mercedes-AMG s najvećom performance gamom u svijetu je bio opet bolji s ukupno 118.204 primjeraka. No nastavi li BMW ovako, jasno je da će AMG izgubiti titulu.

Najprodavaniji M modeli modeli su X3 M40i (19.670), M2 (13.731) i M5 (7.823).

A SUV-ovi?

Iako BMW za svoju X gamu govori da su SAV-ovi, radi se o modelima koje je moguće ugurati pod SUV ponudu. Prodao ih je 792.590. Mercedes je opet bio bolji s 820.721 primjerkom.

A koncerni?

Svima je jasno da je danas svjetski broj 1 Renault Nissan Alijansa, koja je uz pomoć Mitsubishija postala nedodirljiva. Slijedi ju besmrtni Volkswagen s 10,83 milijuna vozila, a potom stiže i Toyota.

Mercedes-Benz u koji ulazi i Smart je prodao 2.438.987 automobila. BMW grupa u koju ulaze još Mini, Rolls Royce i BMW Motorrad stoji bolje. Isporučili su 2.490.664 primjerka i ubilježili plus od 1,1%.


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE