BiHPrivredaBrandovi AS GROUP, Kent i Master, na policama mađarskih tržnih lanaca

Brandovi AS GROUP, Kent i Master, na policama mađarskih tržnih lanaca

Tešanj, 31.maj 2015. – Konditorski brandovi AS GROUP, Kent i Master, od sada su dostupni i na policama mađarskih tržnih lanaca. Otvoreno je još jedno novo tržište za brandove AS GROUP, a broj zemalja u kojima se prehrambeni proizvodi ove Grupacije nalaze u slobodnoj prodaji povećan je na 27.

Do sada je ukupno isporučeno pet kamiona proizvoda. Vrata mađarskih tržnih lanaca najprije su otvorili brandovi Master i Kent, a Mađare su posebno oduševili Love Kent medenjaci i Master petit keks. U ponovljenim isporukama izvozni asortiman proširen je na Susam štapiće, Kremali kekse, Baby plus program, te Master začine.

“Osim programa brandova Master i Kent, isporučene su i prve količine ostalih brandova AS GROUP, kao što su Vispakove Club čokolade 35 gr. i 150 gr., Rižna čokolada, Stampi, Čoko milk, Laganini puding, kao i Vispak flips, koji su se već našli na policama mađarskih marketa. Naš sljedeći cilj je izvoz Klasovih brandova za koje su mađarski partneri također pokazali interes” – riječi su Samira Ibrića, menadžera za izvoz u AS GROUP.

Grupacija je prošle godine izvezla hrane u vrijednosti od oko 12 miliona KM. AS GROUP je najveća prehrambena industrija u Bosni i Hercegovini, koja je samo prošle godine zabilježila stopostotno povećanje broja radnih mjesta, sa ukupnim prometom od oko 240 miliona KM, a posluje u okviru tri divizije: proizvodnja hrane, trgovina i tekstil.

AS GROUP zapošljava 3.000 radnika u devet kompanija: AS d.o.o. Jelah, Klas d.d. Sarajevo, Vispak d.d. Visoko, Oaza d.o.o., Sprind d.d. Sarajevo, Mlin i pekara Ljubače, Napredak d.d. Tešanj, Fortitudo d.o.o. Travnik, Vemal d.d. Tešanj.


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE