Centodiecijev dizajn nepogrešivo je dizajn ostalih modernih Bugattija, ali lako je uočiti utjecaj EB110. Sprijeda je potkovica Bugattija mnogo manja nego na ostalim trenutnim Bugatti modelima, čime uz dugačke otovore za zrak jasno imitira EB110. Također, zbog ovog izgleda Bugatti značka je sa maske preselila na haubu. Bugattijev B-stub u obliku slova C više nije tu, a zamijenilo ga je pet dijamantnih otvora za zrak koji hrane 8,0-litarski W16 motor, a koji je kao i kod EB110 vidljiv ispod stakla. Zadnji dio odstupa od dvodimenzionalnog dizajna EB110 s osam elemenata zadnjeg svjetla, vertikalno postavljenim izduvnim cijevima i velikim difuzorom.
Bugattijev W16 motor proizvodi 1.600 konjskih snaga i omogućava Centodieciju sprint od 0-100 km/h za 2,4 sekunde, te od 0 do 200 km/h za 6,1 sekundu, i od 0 do 300 km/h za 13,1 sekundi. Najveća brzina je elektronički ograničena na 380 km/h, što je za mjerila Bugattija malo. Također, Centodieci je za razliku od Chirona na kojem je zasnovan lakši za 20 kilograma.
Iako je Bugatti Centodieci prikazan u bijeloj boji, prema riječima direktora Bugattija Stephana Winkelmanna, kupci mogu dobiti svoje Centodiecije u boji po njihovom izboru.
Visoko.co.ba/nezavisne.com
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.