ZanimljivostiNauka i tehnologijaČinjenice koje vjerovatno niste znali o poznatom vodoinstalateru Super Mariju

Činjenice koje vjerovatno niste znali o poznatom vodoinstalateru Super Mariju

Ove godine najpoznatiji vodoinstalater na svijetu Super Mario puni 35 godina. Ovog simpatičnog brku su mnogi pratili još otkad je bio predstavljen pomoću nekoliko piksela, pa kroz više od 20 zvaničnih igara sve do danas, ali čini se da njegova popularnost još ne prolazi.
Shortlist piše da igrice o Super Mariu i dalje izlaze i prodaju se u velikom broju širom svijeta, pa je izvjesno da će slaviti još rođendana i jubileja. U ime 35. godine u nastavku donosimo nekoliko zanimljivosti o ovom poznatom liku.

Originalno ime

Marijev tvorac Shigeru Miyamoto želio je glavnog lika nazvati Mr. Video i namjeravao je to ime koristiti tokom cijele franšize. Mario je ipak, u svom prvom pojavljivanju u igrici Donkey Kong iz 1981. bio poznat kao Jumpman zbogt svoje sposobnosti preskakanja buradi.

Ime Mario nije izabrano sve dok kompanija Nintendo nije počela reklamirati igricu Donkey Kong za američko tržište. Tvrdi se da je glavni lik nazvan po vlasniku skladišta kompanije Mariu Segaleu jer su mislili da će to biti smiješno i zanimljivo. Japanska centrala se složila, a ostalo je historija.

Razlog za uniformu

U vrijeme kada je Mario nastao na raspolaganju je bio prostor od 16×16 piksela (kockica) i trebalo ga je iskoristiti pametno. Namjerno se počelo s velikom glavom i nakon toga je dodan ogroman nos s brkovimaa, a umjesto kose je stavljena kapa. Razlikovanjke odijela od ostatka tijela i lakše uočavanje pokreta postignuto je radničkim odijelom koje je postalo i ostalo zaštitni zrak.

Promjena zanimanja

Mario nije svoju karijeru počeo kao vodoinstalater već kao stolar. Od početka je bilo jasno da će biti neka vrsta fizičkog radnika, kako bi bio “bliži” ljudima, samo nije bilo sigurno koji. Vodoinstalater je postao u igrici Mario Brosiz 1983. godine, a od tada se pojavio kao vojnik, sudija, doktor, radnik u fabrici za flaširanje i radnik kompanije za rušenje zgrada.

Historija Chomp neprijatelja

Dizajn jezivog Chomp neprijatelja na lancu inspirisan je jednom epizodom iz Miyamotovog djetinjstva kada je za njim potrčao komšijski pas sve do ivice lanca koji ga je zaustavio. Miyamoto je to iskoristio za mehaniku Chomp likova.

Oblaci i trava

Da li ste znali da je osnova oblaka i trave u prvoj igrici zapravo isti crtež, potpuno istog oblika, a jedino što se razlikuje su bijela i zelena boja s tim što je donji dio trave sakriven kako ne bi izgledala identično kao oblaci.

Šaka, a ne glava

Jednu od misterija koja je dugo mučila fanove razriješio je Miyamoto prije pet godina, a radi se o tome čime Mario razbija cigle. Naime, on to radi podignutom šakom, a ne glavom kako su mnogi smatrali.

 

Visoko.co.ba/klix.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE