ZanimljivostiCoca-Cola u Norveškoj predstavila ramazansku kampanju uz simbol polumjeseca

Coca-Cola u Norveškoj predstavila ramazansku kampanju uz simbol polumjeseca

Coca-Cola je u Norveškoj predstavila ramazansku kampanju uz neobičnu promjenu, odnosno dodatak na svoj naširoko prepoznatljiv logotip.

Uradili su to tako što su dodali logotip polumjeseca, jednog od najprepoznatljivijih simbola islama i muslimana, na logotip Coca-Cole.

Ipak, ovaj potez jedne od najvećih kompanija svijeta naišao je na oprečne reakcije. Dok je u pojedinima probudio uspavani rasizam, drugi su optužili firmu da iskorištava manjine zarad profita.

Muslimanska zajednica se u Norveškoj brzo razvija i danas čini 5,7 posto ukupnog stanovništva, zbog čega je Coca-Cola odlučila kampanjom obilježiti muslimanski sveti mjesec ramazan.

Kompanija za proizvodnju gaziranih napitaka se u svijetu već dugo se povezuje s božićnom ikonografijom, naročito zbog kampanja tokom kršćanskih blagdana u zimskim mjesecima.

 

Visoko.co.ba/klix.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE