Shodno tome, ni duhovni nasljednik spomenutog modela nema krov, kao što nema ni prozore, a ni vjetrobransko staklo koje će u čuvenoj britanskoj automobilskoj kompaniji (ipak) ponuditi kao opciju.
Umjesto vjetrobrana u McLarenu su s adekvatnim adaptivnim aerodinamičkim rješenjima na niskoj karbonskoj karoseriji uspjeli u nastojanju da strujanje zraka pri velikim brzinama usmjere iznad glava vozača i suvozača.
Elvu pokreće centralno smješten 4-litarski biturbo V8 motor koji razvija 815 konjskih snaga, što je dovoljno da McLarenov najlakši cestovni model do sada od 0 do 100 km/h stiže za manje od tri sekunde, a od 0 do 200 km/h za 6,7 sekundi.
S potpuno ravnom podnicom i prtljažnim prostorom koji je dovoljan za smještaj dvije kacige, McLaren će Elvu napraviti u samo 399 primjeraka. Isporuke počinju prije kraja godine.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.