Novi emisioni standardi sve više potiskuju atmosferske motore velikih zapremina iz ponude proizvođača sportskih automobila.
Ipak, u Ferrariju tvrde da će ostati vjerni V12 atmosfercima koliko god je to moguće.
Najnoviji model 812 GTS, koji je predstavljen početkom ove sedmice ispod haube krije poznati 6.5-litarski V12. Iako je ovaj agregat praktično preuzet iz Ferrarija 812 Superfast, italijanski proizvođač uspio je da ga učini ekološki prihvatljivijim zahvaljujući ugradnji filtera sitnih čestica u izduvnom sistemu.
U Ferrariju ističu da će se boriti za V12 motore i da imaju razne ideje za njihov budući razvoj kako bi zadovoljili stroge ekološke norme, ali i zahtjeve za smanjenjem nivoa buke koji su sve više prepreka opstanku ovih moćnih mašina.
Visoko.co.ba/nezavisne.com
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.