Fitness savjeti: Kako da krenete s online jogom

139

Harmoniziranje tijela, psihe i duše osnovna je svrha joge. Putem nje se sjedinjuju ili povezuju energije. Ona pomaže u očuvanju zdravlja ljudskog tijela i spajanja tijela, uma i duha u jednu cjelinu.
Joga uključuje veliki broj različitih vježbi koje možete raditi i kod kuće prije posla ili drugih obaveza. Najteže je početi baviti se fizičkom aktivnošću, no kada krenete s jogom, nećete moći prestati. Upravo zbog toga, stručnjaci vam savjetuju kako da krenete s online jogom, piše The Guardian.

Prvi savjet je da izaberete dobro mjesto za svoju prostirku. Pronađite udoban, miran prostor, s prostorom za prostirku. Obavezno jasno gledajte ekran ispred sebe, jer jednom kada se naviknete na držanje, oslanjat ćete se manje na upute s laptopa i ubrzo ćete sami savladati potrebne vještine.

Budite svjesni da nećete imati učitelja koji bi vam pomogao oko usklađivanja, zato pažljivo gledajte instruktora. Izbjegavajte poze koje bi vam mogle povrijediti vrat ili koje uključuju previše uvijanja. Ako vam se nešto čini previše komplikovano, radije stanite. Započnite s lakšim stilom, poput hatha.

Odaberite nivoe i stilove koji vam odgovaraju.

Pokušajte izdvojiti redovno vrijeme za svoju vježbu. Pretplatite se na kanal, tako ćete primati obavijesti kada su predavanja postavljena i učestvovati u internetskom “izazovu”.

Dobrobiti joge:

Povećava gipkost
Više od 30 poza djeluju na zglobove, uključujući i one koji se gotovo nikad ne razgibavaju
Podmazuje i ojačava zglobove, tetive i ligamente
Masira unutrašnje organe u tijelu
Osigurava nesmetan rad žlijezda
Vrši detoksifikaciju
Osigurava protok krvi kroz tijelo
Opušta i revitalizira
Izbacuje toksine iz tijela

 

Visoko.co.ba/klix.ba

Komentari

komentara