AutoFord: Aktuelni Focus ST neće dobiti pogon preko obje osovine

Ford: Aktuelni Focus ST neće dobiti pogon preko obje osovine

U Fordovom odjelu za razvoj i produkciju sportskih modela demantovali su glasine prema kojima će Focus ST dobiti i verziju s integralnim pogonom.

Ford je odustao od razvoja novog Focusa RS koji bi nastao na osnovici aktuelne četvrte generacije njihovog predstavnika u C segmentu, pa na vrhu ponude ostaje verzija ST čiji 2,3-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor razvija 280 KS i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da Focus ST od 0 do 100 km/h stigne za 5,7 sekundi i razvije 250 km/h.

Glasine da će evropska filijala odjela Ford Performance Focus ST uskoro ponuditi i u kombinaciji s integralnim pogonom kakav je imao posljednji Focus RS demantovao je prvi čovjek odjela Stefan Muenzinger koji je u posljednjoj izjavi za medije rekao da Focus ST (koji se može dobiti i u praktičnijoj karavanskoj verziji) ostaje samo u kombinaciji s prednjim pogonom.

Muenzinger je naglasio da su testiranja pokazala da upravljivost aktuelnog Focusa ST, kojem pomažu adekvatne gume i ograničena blokada prednjeg diferencijala, na suhoj podlozi ne zaostaje za posljednjim Focusom RS, ali je bez otkrivanja detalja također spomenuo da će Focus ST u svom narednom izdanju vjerovatno biti opremljen hibridnom pogonskom opcijom.

 

Visoko.co.ba/klix.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE