AutoI Opel je promijenio logo

I Opel je promijenio logo

Opel se pridružio sve većem broju automobilskih proizvođača koji su ove godine modificirali logotip marke.

Među najzvučnijim imenima koja su poradila na svom vizualnom identitetu su svakako Volkswagen i BMW, a očekuje se kako će istim putem krenuti još nekoliko giganata, uključujući i korejskog. Opel je pak taj posao odradio a da nikome nije skrenuo pozornost. Dogodilo se to na nedavno predstavljenoj novoj generaciji Mokke, atraktivnog SUV-a koji će prvi nositi najnovije izdanje njemačke munje.

Logo Blitz se kroz povijest često mijenjao i modernizirao, a sada je osvježen novim proporcijama i novim detaljima. Legendarni amblem je tako sada dobio tanji prsten, a u donji dio je ugravirano ime marke. Također, po uzoru na ostale, minimiziran je 3D dojam, odnosno debljina amblema u izvedbi na automobilu. U Opelu kažu kako su smanjenjem prstena htjeli amblem učiniti elegantnijim, a munju dodatno istaknuti.

Današnji Opelov logo počeo se primjenjivati 1963. godine, a od tada je u nekoliko navrata moderniziran. Prvi značajni redizajn dogodio se 1987. godine, a potom su se značajne promjene događale u novom mileniju, s posljednjim prije tri godine.

 

 

Visoko.co.ba/federalna.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE