U sklopu Projekta „Dani otvorenih vrata u Parlamentu Federacije Bosne i Hercegovine“ mladi osnovci iz O.Š.“Mehmed Handžić“ iz Sarajeva posjetili su Parlament Federacije Bosne i Hercegovine.
Također, u posjeti su učestvovali i nastavnici: Semra Turbo-Zilić, Azra Šabović, Senad Saračević i sekretarka škole Almina Pejdah.
Projekat omogućuje mladima iz gradova u Bosni i Hercegovini da, putem posjeta parlamentima i direktnim kontaktima sa donosiocima odluka na državnom i entitetskom nivou, utiču na parlamentarne procese koji se tiču mladih, a naročito rješavanja pitanja visoke nazaposlenosti mladih i nesklada upisnih politika obrazovnih institucija sa tržištem rada u Bosni i Hercegovini.
Učenici su postavljali pitanja iz oblasti koje se odnose na status mladih u društvu, obrazovanje, maloljetnička delikvencija, inkluzija u školama, te kako i na koji način se odlučuje o važnim životnim pitanjima i na koji način se usvajaju zakoni i odluge.
Učenicima se obratio i dao uvodno izlaganje o radu i samom uređenju i funkcioniranju Parlamenta Federacije BiH prof.dr. Sead Dizdarević – šef stručne službe radnih tijela u Predstavničkom domu Parlamenta Federacije BiH.
Na pitanja učenika odgovarale su zastupnice u Predstavničkom domu Parlamenta Federacije BiH Jasmina Zubić, Dženana Hodžić i Jasminka Ibrišimović, zatim Eldar Čomor i Nihad Čolpa – zastupnici u Predstavničkom domu Parlamenta Federacije BiH.
Ispred stručne službe Parlamenta Federacije BiH učestvovali su: Almedina Bulić, Sanela Mujčinović – Ibrica, Alma Varaki, Aida Hadžić – Salkić, Ivan Buda i Mirsad Talić.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.