Naslovnica Zanimljivosti Zdravlje i savjeti Kako da pobij...

Kako da pobijedite anksioznost

33

U posljednje vrijeme čini se da gotovo svi pate od anksioznosti. Moderan, užurban način života je glavni krivac za pojavu takvog stanja.

Anksioznost prati osjećaj nelagode koji je potpuno neosnovan i ponekad iako uopšte nemamo ni najmanji razlog za brige pravimo dramu.

Veoma je teško ostati fokusiran na bitne stvari, pa se često javlja i nervoza.

Psiholog Debora Dejvis objašnjava koji su to koraci koji efikasno ublažavaju ovo stanje.

Odmorite

Ako osjećate da su vam misli pretrpane uznemirujućim sadržajem, pronađite

neko vama udobno i mirno mjesto. Udaljite se na nekoliko minuta od ljudi i odmorite.

Zažmirite

Kada ste se udobno smjestili, zatvorite oči i pokušajte da se opustite. Na početku će biti teško da se umirite i sinhronizujete tijelo i um, ali vježbanjem će postajati sve lakše.

Kada žmirite izolovani ste od svijeta, što vam daje mogućnost da se fokusirate na svoje misli.

Osjetite svoje tijelo

Dok sjedite ili ležitete sa zatvorenim očima, osjetite kako se vaše tijelo pomjera sa svakim udisajem.

Na ovaj način pomažete tijelu da se osjeća bolje.

Fokusirajte se na disanje

Duboki udisaji će smanjiti nivo stresa i pomoći da se potpuno opustite. Sa svakim novim udisajem osjetićete kao vas bijes i nelagoda napuštaju.

Oslobodite svoje misli

Ako vas okupiraju problemi pokušajte barem na nekoliko minuta da ne razmišljate o njima. Oslobodite ih i fokusirajte se na sadašnji trenutak i disanje.

Strpljenje prije svega

Ponekad je opuštanje iznenađujuće težak posao. Ali ukoliko želite da sačuvate svoje zdravlje i um praktikujte ovu tehniku svakog dana, jer što češće pokušavate to ćete uspješniji biti.

Razmišljajte pozitivno

Svako ponašanje je prouzrokovano onim na šta smo fokusirani. Zato ako su vam misli lijepe i mirne, to će se odraziti i na ponašanje.

Anksioznost prati osjećaj nelagode koji je potpuno neosnovan i ponekad iako uopšte nemamo ni najmanji razlog za brige pravimo dramu.

Veoma je teško ostati fokusiran na bitne stvari, pa se često javlja i nervoza.

Psiholog Debora Dejvis objašnjava koji su to koraci koji efikasno ublažavaju ovo stanje.

Odmorite

Ako osjećate da su vam misli pretrpane uznemirujućim sadržajem, pronađite

neko vama udobno i mirno mjesto. Udaljite se na nekoliko minuta od ljudi i odmorite.

Zažmirite

Kada ste se udobno smjestili, zatvorite oči i pokušajte da se opustite. Na početku će biti teško da se umirite i sinhronizujete tijelo i um, ali vježbanjem će postajati sve lakše.

Kada žmirite izolovani ste od svijeta, što vam daje mogućnost da se fokusirate na svoje misli.

Osjetite svoje tijelo

Dok sjedite ili ležitete sa zatvorenim očima, osjetite kako se vaše tijelo pomjera sa svakim udisajem.

Na ovaj način pomažete tijelu da se osjeća bolje.

Fokusirajte se na disanje

Duboki udisaji će smanjiti nivo stresa i pomoći da se potpuno opustite. Sa svakim novim udisajem osjetićete kao vas bijes i nelagoda napuštaju.

Oslobodite svoje misli

Ako vas okupiraju problemi pokušajte barem na nekoliko minuta da ne razmišljate o njima. Oslobodite ih i fokusirajte se na sadašnji trenutak i disanje.

Strpljenje prije svega

Ponekad je opuštanje iznenađujuće težak posao. Ali ukoliko želite da sačuvate svoje zdravlje i um praktikujte ovu tehniku svakog dana, jer što češće pokušavate to ćete uspješniji biti.

Razmišljajte pozitivno

Svako ponašanje je prouzrokovano onim na šta smo fokusirani. Zato ako su vam misli lijepe i mirne, to će se odraziti i na ponašanje.

Visoko.co.ba/nezavisne.com

Komentari

komentara

Visoko.co.ba pratite na ANDROID i IOS aplikacijama, kao i na društvenim mrežama FACEBOOK i TWITTER.