Trish Kabob korisnica TikToka u odgovoru na post u kojem od drugih korisnika traži da podijele vrlo osjetljive informacije koje samo oni znaju, jer se radi o njihovom poslu, kazala je kako je Google ustvari taj koji uzima osjetljive informacije.
“Radim u digitalnom marketingu i mislim da Google previše zadire u našu privatnost”, pojasnila je.
Klikom na stranicu Google Ad settings otvara se velika lista interesa koja je raspoređena u pojedinačne dijelove. Na vrhu se nalazi opcija za isključivanje personalizacije, ako želite da Google ne prikuplja te podatke.
Mnogi dijelovi ličnih podataka mogu biti nejasni i besmisleni. Međutim, neke kategorije mogle bi biti šokantno tačne. Posebno vrijedi obratiti pažnju na specifične demografske podatke, kao što su nivo obrazovanja, spol, posao i dob.
Većina velikih internetskih kompanija ima funkcije koje vam omogućavaju da vidite koje podatke su prikupili o vama koje mogu prodati oglašivačima.
Na Facebooku, na primjer, možete otići na stranicu “vaše informacije” i doći do dijela “oglasi i preduzeća”, gdje ćete moći pronaći ne samo ono što Facebook misli da vas zanima već i kompanije koje su koristile vaše podatke ili otpremile vaše kontakt.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.