Naslovnica Auto Kako Volvo po...

Kako Volvo pomaže vlasniku automobila u slučaju saobraćajne nezgode

93

Volvo je svojim kupcima ponudio novi besplatnu aplikaciju koja je osmišljena da im pruži savjete i pomoć nakon eventualnog udesa.

Volvo je u svijetu prepoznatljiv kao kompanija koja veoma vodi računa o bezbjednosti putnika, kako kroz tehnologije koje pomažu da do udesa uopšte ne dođe, tako i putem sistema aktivne i pasivne bezbjednosti koji smanjuju mogućnost i težinu povreda u slučaju da se ipak dogodi saobraćajna nezgoda.

Nova aplikacija “Car Accident Advisor” ima za cilj da pruži asistenciju vozaču nakon što se udes već desio, a vozač i putnici nisu povrijeđeni. Ukoliko ste se nekada našli u sličnoj situaciju, znate koliko i najblaži sudar može da bude stresan za sve učesnike – čak i ako ste prošli bez povrede.

“Volvo je godinama razvijao bezbjednosne sisteme koji pomažu da hitne službe što prije budu obaviještene i stignu na mjesto saobraćajne nesreće, kako bi se povrijeđenima na vrijeme pružila medicinska pomoć”, kažu u toj kompaniji.

“Sada smo lansirali Volvo Car Accident Advisor, koji služi kao ‘vodič’ vozaču kako bi mu pomogao u narednim koracima nakon udesa, i to tek kada je putem sistema Volvo Customer Care potvrdio da su svi u automobilu bezbjedni i nepovrijeđeni”.

Ova aplikacija praktično vodi vlasnika oštećenog automobila kroz niz postupaka koje je neophodno proći nakon udesa, uključujući identifikaciju nastale štete na vozilu i fotografisanje oštećenja na karoseriji.

Takođe, pomaže vlasniku da što prije obavesti svoju osiguravajuču kuću o saobraćanoj nezgodi i upućuje ga ka najbližem ovlašćenom servisu kako bi što prije otklonio nedostatke izazvane udesom.

 

 

Visoko.co.ba/nezavisne.com

Komentari

komentara

Visoko.co.ba pratite na ANDROID i IOS aplikacijama, kao i na društvenim mrežama FACEBOOK i TWITTER.