U švedskoj kompaniji Koenigsegg prihvatili su bačenu rukavicu pa je nekoliko sedmica nakon ostvarenja Bugattija njihova Agera RS istu misiju odradila za 36,44 sekunde, a mjesec nakon toga novo ostvareno vrijeme bilo je 33,29 sekundi.
I kada su svi pomislili da u Koenigseggu nemaju više šta da dokažu, na Råda aerodrom u Švedskoj stigla je Regera koja je oborila rekord Agere RS, jer je testni vozač Koenigsegga Sonny Persson za 0-400-0 km/h “potrošio” samo 31,49 sekundi.
Regera je od 0 do 400 km/h stigla za 22,87 sekundi, a ostalih 8,62 sekunde bile su joj potrebne da sa 400 km/h dođe do potpunog zaustavljanja.
U Bugattiju (čiji je strašni Longtail Chiron na testnoj stazi Ehra-Lessien u međuvremenu stigao do rekordnih “nadzvučnih” 490,48 km/h) za sada šute, a sve su prilike da u Koenigseggu neće dugo ignorisati činjenicu da u Molsheimu zvanično imaju najbrži produkcijski automobil koji se može koristiti na javnim cestama.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.