Naslovnica Zanimljivosti Zdravlje i savjeti Korištenje dr...

Korištenje društvenih mreža nosi rizik od nastanka depresije kod tinejdžera

33

“Naše istraživanje otkriva da je previše vremena provedenog u korištenju nekih oblika digitalnih medija bilo povezano s pojavom simptoma depresije u istoj godini”, kaže autorica studije Patricia Conrod, profesorica psihijatrije na Univerzitetu u Montrealu.

Prema mišljenju koautora studije Elroya Boersa, društvene mreže i televizija su oblici medija koji često izlažu adolescente slikama drugih koji su, uvjetno rečeno, napredniji, kao što su drugi adolescenti sa savršenim tijelima i uzbudljivijim ili bogatijim životnim stilom.

Studija je obuhvatila skoro 4.000 kanadskih tinejdžera koji su praćeni između 12. i 16. godine. Svake godine tinejdžeri su davali informacije o količini vremena provedenog na društvenim mrežama, pred televizijom, u igranju videoigara i korištenju računara.

Tinejdžeri su također popunili upitnike o različitim simptomima depresije tokom četiri godine studije, piše Health24.

Povećana upotreba društvenih mreža i vrijeme provedeno ispred televizije bili su povezani s ozbiljnijim simptomima depresije. I što su više godina tinejdžeri koristili društvene mreže i gledali televiziju, to su bili ozbiljniji simptomi depresije, pokazali su nalazi. Povećano igranje videoigara i upotreba računara nisu bili povezani s pogoršanjem simptoma depresije. Nalazi bi mogli biti korisni u prevenciji depresije kod tinejdžera, navode autori studije.

“Reguliranje upotrebe društvenih mreža i korištenja televizije od tinejdžera mogao bi biti jedan od načina da se pomogne mladim ljudima da upravljaju depresivnim raspoloženjem ili ranjivostima na depresivne simptome. Dakle, upotreba društvenih mreža adolescenata i gledanje televizije trebali bi biti regulirani kako bi se spriječio razvoj depresije i smanjili postojeći simptomi”, rekao je Conrod.

Nalazi su objavljeni u JAMA Pediatrics.

Visoko.co.ba/klix.ba

Komentari

komentara

Visoko.co.ba pratite na ANDROID i IOS aplikacijama, kao i na društvenim mrežama FACEBOOK i TWITTER.