Lamborghini Essenza SCV12 izrađen za 40 sretnika

71

Dojmljivi tehnički aspekti uključuju omjer snage i mase od 1,66 KS/kg, zahvaljujući monokoku nove generacije bez unutarnjeg roll-bara.

MARKETING

Lamborghini je predstavio specijalan model Essenza SCV12, hiper-automobil u limitiranom izdanju kakvih će se izraditi tek 40 primjeraka. Svakog od njih pokreće najmoćniji ikad Lamborghinijev atmosferski benzinski V12 motor od 830 KS koji je ujedno i prvi GT bolid razvijen prema sigurnosnim pravilima za FIA prototipe.

Budući vlasnici ovog bolida koji se može koristiti samo na stazi tako će se naći u ekskluzivnom klubu u kojem će od iduće godine dobiti pristup posebnim programima Lamborghinija.

Osim impresivne snage, čudesni Essenza SCV12 dolazi s Capristo ispušnim sustavom koje smanjuju povratne tlakove i poboljšavaju radne karakteristike, istovremeno naglašavajući zvuk motora. Snaga se šalje na stražnje kotače putem novog X-trac 6-stupanjskog sekvencijalnog mjenjača.

Ostali dojmljivi tehnički aspekti uključuju omjer snage i mase od 1,66 KS/kg, zahvaljujući monokoku nove generacije od ugljičnih vlakana bez unutarnjeg roll-bara, kao i razina downforcea od 1200 kg pri 250 km/h, što je bolja brojka nego kod GT3 automobila.

Nadalje, poklopac motora sadrži dvostruki dovod zraka sa središnjim “rebrima” koji odvaja vrući zrak koji dolazi iz hladnjaka te dovodi hladan zrak na usisnik na krovu. Sprijeda dominiraju spliter te dva bočna elementa, na bočnim pragovima su smještene vertikalne “peraje”, dok je stražnji golemi spojler izveden od dvostrukog profila.

“Essenza SCV12 vrhunski je prikaz bolida s atmosferskim V12 motorom koji je simbol Lamborghinija od 1962. godine” – objašnjava tehnički direktor Lamborghinija Maurizio Reggiani.

“Essenza SCV12 je projekt u kojem smo potragu za inženjerskim savršenstvom kombinirali s rafiniranom aerodinamikom, futurističkim dizajnom i inovativnim rješenjima poput karbonskog monokoka bez unutarnjeg kaveza. Rezultat je atraktivan i beskompromisan automobil, rođen za utrke i na tragu karakteristika koje su Lamborghini učinile poznatim širom svijeta, jamčeći jedinstvene i posebne emocije kako za vozača tako i promatrača.”

Na velike lake magnezijske naplatke (19 sprijeda/20 straga) postavljeni su Pirelli slickovi ispod kojih se nalaze velike Brembo čeljusti za što bolje prianjanje i kočenje na stazi.

Ekskluzivne Silvansi zelena, Linx siva, Aldebaran mat crna i California narančasta, boje su koje se ističu kod ovog modela dok dinamične linije karoserije kombiniraju privlačnost prototipa iz 1970-ih s elementima tipičnim za moderne Lamborghinije, poput šesterokutne geometrije.

U kabini su instrumentna ploča i kokpit “potpomognuti” asimetričnim karbonskim Y profilom dok je upravljač inspiriran onim iz bolida F1.

U finalu, rezultat je vrlo moderan, ali i funkcionalan dizajn za jedan trkaći automobil.

“S fantastičnim Essenza SCV12 odajemo počast našoj trkačkoj prošlosti i sadašnjosti: veliko stražnje krilo, bočne “peraje” i prednji spliter elementi su preuzeti s Huracana Super Trofeo EVO i GT3 EVO. Ovaj je automobil savršen spoj naše tradicije i onoga što zamišljamo za budućnost”, rekao je Mitja Bokert, voditelj odjela Lamborghini Centro Stile.

Svakom vlasniku Essenze SCV12 Lamborghini osigurava čuvanje njegovog primjerka u novom posebnom hangaru izgrađenom u Sant´Agati Bolognese, automobili se snimaju kamerama 24 sata, a sliku putem posebne aplikacije vlasnici u svakom trenutku dobivaju na ekranima svojih smartfona.

Kalendar utrka za vlasnike iduće godine predviđa nekoliko “arrive and drive” događanja na FIA Grade 1 homologiranim trkalištima diljem planete. Tehničku podršku svim vlasnicima pružat će Squadra Corse tehničko osoblje. O cijeni nema spomena, no sumnjamo da će zainteresirani pitati koliko uopće košta zadovoljstvo biti vlasnikom ovog Lamba i dijelom jedne “track-only” priče…

Visoko.co.ba/federalna.ba

Komentari

komentara