“Lotus je poznat po svojim sportskim automobilima, a kako bismo podržali oživljavanje brenda, potrebna nam je šira linija proizvoda za budući rast. Različiti sjajni proizvodi mogu osigurati ugodna i uzbudljiva iskustva vožnje za naše kupce, a ne samo ono koje je ograničeno na sportske automobile”, izjavio je Feng.
Grupa Geely investira u Lotus kako bi unaprijedila njegov rast, a postoje planovi za uvođenje niza sportskih modela, pa čak i SUV-a.
“Brend ili kompanija koja ne može biti samoodrživa ili profitabolna ne može trajati, ali i kompanija fokusirana na stvaranje profita bez vlastite misije također neće dugoročno trajati. Nijedan brend ne može opstati ako uvijek ima transfuziju krvi. Primjera radi, Porsche ima predivne proizvode i finansijski je snažan”, rekao je Feng.
On dijeli entuzijazam Lotusovog direktora Phila Pophama koji vjeruje u povratak Lotusa u motosport na viskom nivou, ali žurbe neće biti.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.