Privreda

Mak Zara prva u BiH dobila svoj AR filter na Instagramu

Mak Zara, domaći proizvođač pralina i čokolada vrhunskog kvaliteta, dobila je svoj AR (augmented reality) filter za korisnike Instagrama, realizujući tako kao prvi bosanskohercegovački brend, ovu vrstu inovacije u digitalnom marketingu.

“Želimo biti prvi i u primjeni digitalnih inovativnih marketing rješenja. Do sada niti jedan brend iz BiH nije koristio AR u digitalnoj komunikaciji. Od svjetskih brendova AR su nedavno primijenili Louis Vuitton i Barbie. AR je realiziran u suradnji sa agencijom UpTrend sa kojom smo također prije dvije godine uradili i prve bh. Viber stickere ‘Zlatna džezva’. Reakcije fanova Mak Zare su odlične. Filter na temu novogodišnjih praznika je korišten i prikazan 50.000 puta u samo tri dana koliko je aktivan na Instagramu”, riječi su Armina Hodžića direktora kompanije Mak Zara.

AR (augmented reality) – proširena stvarnost, je jedna vrsta umjetne inteligencije. AR tehnologija putem aplikacije kroz zaslon nekog uređaja, najčešće mobilnog telefona, omogućava da vidimo elemente koji ne postoje u stvarnom životu.

“Filter Mak Zare mogu koristiti svi korisnici Instagrama i to na više načina. Svima onima koji prate Mak Zara stranicu, filter će se pojaviti prilikom kreiranja Story-a. Oni koji nas ne prate mogu preuzeti filter na stranici Mak Zara”, pojašnjavaju u kompaniji.

 

Visoko.co.ba/AS Group

Komentari

komentara

Najnovije

PRATITE NAS NA:
fb128 rss128 tw128 yt128
Iza svakog od nas stoji jedan od nas.
KONTAKT
info@visoko.co.ba
marketing@visoko.co.ba
+387 61 269131
Ulica Musala br. 1

Copyright © 1998-2019 VICOBA d.o.o. Visoko

Na Vrh