U izvještaju se navodi prisustvo dvostrukih poprečnih ramena te masivnog prednjeg mosta koji ukazuje na to da je motor smješten naprijed centralno.
S obzirom na to da je prostor za motor veoma mali, moguće je da Mazda razvija novi kompaktni rotacioni motor održavajući tradiciju koju su započeli legendarni modeli RX-7 i RX-8.
U izradi se koristi plastika ojačana karbonskim vlaknima te aluminij jer je prioritet smanjiti težinu.
Izvor iz Mazde je otkrio da će RX-9 zaista koristiti novorazvijenu platformu koja se neće koristiti za ostatak ponude.
Mazda je ranije ove godine osigurala patent za novi tip turbopunjača dizajniranog za rotacioni motor s ciljem poboljšanja efikasnosti usisa, pefromansi te sprečavanja ulaska čađi i vode u komore za zagorijevanje.
Šef Mazdinog dizajna Ikuo Maeda je ranije potvrdio za Autocar da se razmišlja o produkcijskoj verziji koncepta RX-Vision iz 2015. godine.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.