AutoMini bi mogao da ostane bez kabrioleta

Mini bi mogao da ostane bez kabrioleta

Utisak je da kabrioleti, osim onih iz najviših klasa, polako nestaju iz ponude proizvođača.

 

S obzirom da se u auto-industriji, kao i u drugim privrednim granama u kapitalizmu, sve vrti oko profita, za sentimantalne odluke nema mjesta.

Ukoliko se na nekom modelu ne zarađuje ili ne zarađuje dovoljno, on će bez milosti biti ukinut. U tom smislu su najosetljiviji automobilski segmenti koji generišu relativno malu prodaju.

 

Na udaru su posebno kabrioleti koji su praktično nestali iz ponude mainstream proizvođača, a tržišnu utakmicu polako gube i oni iz premijum klase.

Kako piše Automotive News, Mini planira da 2024, sa okončanjem proizvodnje aktuelne generacije, penzioniše kabriolet verziju ovog malog lifestyle automobila.

Jedan od razloga je pad interesovanja kupaca, s obzirom da je Mini kabrio 2019. godine u SAD, jednom od najvećih tržišta, zabilležio pad prodaje od 25% u odnosu na 2018. Ovaj model i inače ne spada u pretjerano tražene, pa uz Mini Clubman zauzima dno liste najprodavanijih Mini automobila.

 

I na globalnom planu, Mini kabriolet se sve slabije prodaje. Tako je u 2019. proizvedeno 30.000 ovih vozila, što predstavlja pad od 14% u odnosu na 2016. godinu.

Britanski proizvođač za sada nije komentarisao ove navode, ali za tako nešto je svakako još rano, s obzirom da će kabriolet ostati u ponudi barem još tri godine.

 

Visoko.co.ba/federalna.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE