AutoMitsubishi odlučio napustiti evropsko tržište

Mitsubishi odlučio napustiti evropsko tržište

Nakon gubitka od preko milijardu i po dolara u prvom polugodištu ove godine, japanski proizvođač odlučio se na radikalne poteze, među kojima je i zaustavljanje prodaje i razvoja novih modela za evropska tržišta.

Japanski Mitsubishi objavio je svoje poslovne rezultate za prvu polovicu 2020. godine, u kojima je vidljiv poslovni gubitak od 1,6 milijardi dolara. Shodno tome, u kompaniji su odlučili početi s racionalizacijom poslovanja, te se koncentrirati na njegova najprofitabilnija područja. Najavljena je i trogodišnja poslovna strategija nazvana Small but Beautiful (“malen ali prekrasan”), u sklopu koje će Mitsubishi značajno smanjiti svoje troškove te se fokusirati na azijsku regiju.

To znači da će restrukturiranje donijeti uštede u fiksnim troškovima od oko 20%, ali i da će neka tržišta biti napuštena. Primarno, govori se o tržištima Ujedinjenog Kraljevstva i Evropske unije, na kojima Mitsubishi više neće prodavati svoje nove modele, niti će iste u budućnosti razvijati za ova tržišta.

Postojeći modeli proizvedeni za evropska tržišta i dalje će ostati u prodaji, a prodajna mreža pružat će i podršku svim postojećim kupcima vozila do daljnjega. Prodaja starijih modela vozila nastavit će se sve dok će ona biti “legalna” na ovom tržištu, odnosno dok će im to dopustiti regulative koje se tiču emisija stakleničkih plinova.

Fokus Mitsubishijevih novih modela bit će tako stavljen isključivo na Aziju, gdje japanski proizvođač planira povećati svoj tržišni udio s postojećih 6% na oko 11%. To će pokušati postići lansiranjem nove zamjene za Outlander SUV, kao i novoga, potpuno električnoga SUV-a za kinesko tržište tokom  sljedeće godine.

 

Visoko.co.ba/federalna.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE