AutoMitsubishi Outlander PHEV MY19 najnapredniji plug-in hibrid predstavljen u BiH

Mitsubishi Outlander PHEV MY19 najnapredniji plug-in hibrid predstavljen u BiH

Mitsubishi je predstavio novi Outlander PHEV MY19 na tržištu Bosne i Hercegovine. Model za koji kažu da je najnapredniji plug-in hibridni SUV na tržištu, nudi najbolje iz dva svijeta: nultu emisiju u gradu, a bez straha od malog dosega. Treba odmah naglasiti da Outlander PHEV MY19 za primarni pogon koristi isključivo baterije i elektromotore, dok mu novi 2.4 litarski benzinac služi uglavnom kao generator za punjenje baterija i dodatnu snagu, ukoliko je potrebna.

Tokom promocije na Trebeviću, novinarske ekipe su imale priliku da kratko isprobaju novi Mitsubishi Outlander PHEV MY19. Na probnoj ruti od nesto više od 50 kilometara, mogli smo isprobati Mitsubishijev adut u rastućem segmentu automobila u različitim uslovima vožnje i po različitim podlogama.

Kada mislimo na podloge, tu prvenstveno mislimo na užasno lošu cestu koja vodi do Trebevića, te na put prema Jahorini koji je u dobrom stanju. Outlander je sa lakoćom savladavao uzbrdice i to na električni pogon, udarne rupe i neravnine je prelazio bez dodatne buke u kabini i velikog ljuljanja automobila.

Bez ikakvih ustručavanja u vožnji, sa pređenih nešto više od 50 kilometara, potrošnja Outlandera je iznosila nevjerovatnih 1,5 litara.

Koristili smo razne modove vožnje, od električnog do Sport i Normal moda. Ugodno smo se iznenadili kada smo prebacili u Sport mode, automobil je odlično reagovao na pritisak papučice gasa, kao da se vozimo u nekom dosta snažnijem automobilu. Mada ni Outladeru ne nedostaje snage.

Mitsubishi Outlander PHEV ima novi PHEV sistem s novim 2,4-litarskim Otto – Atkinsonovim motorom, nove snažnije pogonske baterije, bolju izolaciju od buke, a tu su i dva nova moda vožnje – Sport i Snow.

Ukupna snaga svih sistema je 238 KS, a za 10% je povećana izlazna snaga baterije, maksimalna brzina u EV načinu vožnje (135 km/h) i snaga stražnjeg elektromotora.

Outlander PHEV je jedan od prvih plug-in hibridnih modela čija je emisija CO2 izmjerena po novom WLTP-ciklusu testiranja i iznosi samo 46 g/km, te potrošnju benzina od samo dvije litre na 100 kilometara. Dok sa punim baterijama Mitsubishi prelazi do 57 km udaljenosti.

Kada je unutrašnjost u pitanju, također je sve puno kvalitetnije, zvučna izolacija je odlična, materijali ugodni na dodir, a nova udobna sjedišta dobro drže u krivinama. Sve je na dohvat ruke, jednostavno za korištenje, mada i kao sa svim novim automobilima treba malo privikavanja na razne funkcije i pogodnosti koje ovaj model nudi.

Ovo kratko druženje sa Mitsubishi Outlanderom PHEV MY19 je nažalost nedovoljno kako bi mogli otkriti sve njegove prednosti i mane, a po ovome što smo imali priliku vidjeti puno je prednosti ovog automobila u odnosu na konkurenciju.

Nadamo se što skorijem testu novog Outlandera PHEV, gdje bi mogli opširnije pisati o njegovim vrlinama i naprednom PHEV sistemu.

 

Visoko.co.ba/Federalna.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE