PreporukaFilmNa AJB DOC-u premijerno prikazan film o najvećem uspjehu bh. košarke

Na AJB DOC-u premijerno prikazan film o najvećem uspjehu bh. košarke

Film “Nevjerovatno putovanje” koji na veliko platno donosi priču o najvećem uspjehu bh. košarkaške reperezentacije i njenom odlasku na Evropsko prvenstvo u Njemačku gdje je osvojila osmo mjesto premijerno je prikazan na AJB DOC Film Festivalu.
Priča o suludom podvigu dvanaest hrabrih momaka koji su u ratom zahvaćenom Sarajevu oformili košarkašku reprezentaciju BiH i osvojili osmo mjesto na Evropskom prvenstvu u Njemačkoj izazvala je veliki interes javnosti pa ne čudi činjenica da se za premijerno prikazivanje ovog filma tražila karta više. Sala Cinema Cityja bila je dupke puna, a autora ovog ostvarenja, španskog novinara i scenaristu Alvara Gonazaleza-Allera publika je nagradila višeminutnim aplauzom i stojećim ovacijama.

Na ideju da dokumentuje ovu priču Alvaro je došao tokom svog boravka u Sarajevu 2014. godine kada je na TV-u slučajno pogledao dokumentarac o Mirzi Delibašiću. Počeo je istraživati čovjeka koji je legenda jugoslavenske košarke i jedna od legendi Real Madrida, kluba čiji je veliki navijač, a ubrzo je saznao priču o ekipi koja je 1993. godine pod njegovim vodstvom predstavljala BiH na Eurobasketu.

Podsjećamo, za reprezentaciju BiH koja je 1993. godine nastupila na Eurobasketu igrali su Sabahudin Bilalović, Mario Primorac, Samir Avdić, Senad Begović, Gordan Firić, Emir Mutapčić, Emir Halimić, Adis Bećiragić, Ilijas Mašnić i Samir Selesković, a s klupe su ih vodili Mirza Delibašić i Ibrahim Krehić. Režiju filma potpisuje Oliver Valente, a produkciju Ursula Romer

Visoko.co.ba/klix.ba