Na Crni petak Amerikanci potrošili 7,4 milijarde dolara na internetskoj kupovini

70

Umjesto čekanja u redovima pred trgovačkim centrima, Amerikanci na Crni petak, kada su najveća sniženja, sve više ostaju kod kuće i kupovinu obavljaju putem interneta.
Tako su ovog Crnog petka, dan nakon Dana zahvalnosti, potrošili 7,4 milijarde dolara na internetsku kupovinu, objavio je Adobe Analytics.

MARKETING

To je rekordna potrošnja kad je u pitanju “online” kupovina na Crni petak, čak 20 posto veća u odnosu na prošlu godinu. Također, to je druga najveća potrošnja u povijesti SAD-a ostvarena u jednom danu internetske kupovine. Samo je prošlogodišnji Cyber ponedjeljak bio rastrošniji, tada su Amerikanci potrošili u “online” kupovini 500 milijuna dolara više, odnosno 7,9 milijardi.

Adobe Analytics predviđa da će ovog Cyber ponedjeljka, odnosno 2. prosinca, biti srušen rekord kad je u pitanju internetska kupovina u jednom danu, odnosno da će Amerikanci potrošiti 9,4 milijarde dolara.

Visoko.co.ba/vijesti.ba

Komentari

komentara