AutoPeugeot se definitivno vraća u Ameriku i Kanadu

Peugeot se definitivno vraća u Ameriku i Kanadu

Nakon gotovo tri decenije odsustva sa sjevernoameričkog tržišta, francuski proizvođač priprema se za povratak “preko bare”. Nije tajna da kupci u SAD ne mare mnogo za francuske automobilske marke, pa su takva vozila uvijek bila rjetkost na američkim putevima.

Peugeot je poput drugih brendova također pokušavao da se probije u Americi, ali nije ostavio značajniji trag. Francuska PSA grupacija već godinama najavljuje da će se vratiti na sjevernoameričko tržište, a sada je i zvanično potvrđeno da će to dogoditi.

Kako je izjavio prvi čovek kompanije, Carlos Tavarez, odluka je donjeta zahvaljujući tome što Peugeot bilježi “snažan rast” i na stabilnim je finansijskim nogama. Tavarez nije saopštio kada će kupcima u SAD (i Kanadi) biti dostupni modeli sa znakom lava, ali je otkrio da je krajnji rok da se to dogodi 2026. godina.

Kompanija još nije odlučila koji modeli će na put preko Atlantika, kao ni gdje će se oni izrađivati, ali bi ovi detalji mogli da budu poznati polovinom 2019. Peugeot je saopštio da će se njihovi automobili u početku prodavati u 15 američkih saveznih država i 4 kanadske provincije.

Prilikom izbora ovih oblasti vodilo se računa da to budu dijelovi SAD-a i Kanade u kojima su uvozni automobili popularniji nego u ostalim dijelovima sjevernoameričkog kontinenta i gde se ukupno plasira 62% ukupne prodaje novih četvorotočkaša. Peugeot navodi i da je započeo proces homologacije nekih svojih modela kako bi mogli da se legalno prodaju u SAD.

Francuski proizvođač povukao se sa američkog tržišta 1991, nakon što je godinu dana ranije prodao svega 4.292 automobila, odnosno 80% manje u odnosu na veoma uspješnu 1984.

 

Visoko.co.ba/Federalna.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE