Nedugo nakon što se pojavio, Megane R.S. Trophy-R je postavio rekord na Nurburgringu u kategoriji produkcijskih automobila s prednjim pogonom te je postavio vrijeme 7:40.100. Time je oborio rekord Honde Civic Type R također za tri sekunde.
Trophy-R pokreće 1,8-litarski četverocilindrični turbobenzinac kao i Megane R.S. 300 Trophy koji razvija 296 KS i 400 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na prednje točkove putem 6-stepenog manuelnog mjenjača. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,4 sekunde, a njegova maksimalna brzina iznosi 262 km/h.
Renaultovi inžinjeri su učinili automobil lakšim za 130 kg ogoljavanjem unutrašnjosti te ugradnjom karbonskih dijelova kao što su poklopac motora i difuzor, a tu je i unikatna olakšana zadnja osovina, lakša stakla i baterija. Stražnja sjedišta su uklonjena, a prednja zamijenjena onim od kompozita. Postavljen je zaštitni kavez za sigurnost na stazi i dodatnu čvrstoću. Prozori od pleksiglasa su također pomogli u “mršavljenju”.
Sada je Honda pod pritiskom jer njen Civic Type R mora vratiti titulu i krug preći najmanje 3,7 sekundi brže nego ranije. Japanski proizvođač se priprema za taj izazov.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.