Serija Squid Game je najveći hit u historiji Netflixa

68

Popularna serija “Squid Game” stekla je titulu Netflixovog najuspješnijeg ostvarenja u najkraćem roku nakon objave, tačnije za samo 17 dana, objavili su iz kompanije u ponedjeljak.

Na Netflix Geeked profilu na Twitteru objavljeno je da je triler o preživljavanju Hwang Dong-Hyuka dostigao 111 miliona pregleda na korisničkim raučunima u prvih 17 dana od objave.

Osim toga, “Squid Game” je prva Netflixova serija koja je premašila 100 miliona pregleda u prvih 28 dana od objave, rekao je glasnogovornik The Vergea.

Netflix obično koristi 28-dnevne okvire za mjerenje performansi naslova na svojoj platformi.

Glasnogovornik je potvrdio za The Verge da se brojke koje je podijelio temelje na broju korisničkih računa koji su gledali seriju najmanje dvije minute, što je njihova standardna metrika za rangiranje naslova (iako su koristili dodatna mjerenja za praćenje uspjeha naslova u prošlosti ).

Od predstavljanja na Netflixu 17. septembra, “Squid Game” je dostigla poziciju br. 1 na streaming servisu u 94 zemlje – u svakoj zemlji svijeta gdje platforma ima top 10 listu, rekao je glasnogovornik kompanije.

Osim toga, serija je u SAD-u ostvarila prvu poziciju za samo 21 dan, čime je oboren rekord za ostvarenja koja nisu na engleskom jeziku.

“Squid Game” je ranije bio najavljen kao prva korejska serija koja je zauzela prvo mjesto na listama gledanosti u SAD -u.

 

 

 

 

 

 

 

Visoko.co.ba/klix.ba

Komentari

komentara

Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.