Stigla nova italijanska zvijer

68

Novi supersportski Maserati će moći da se naruči sa tvin-turbo V6 motorom, ali i u verziji sa električnim pogonom, čime je italijanski proizvođač pokazao da ide u korak sa vremenom.

MARKETING

Ipak, MC20 ne dijeli dizajn koncepta iz 2014, a i ime je drugačije, ali nema sumnje da je riječ o izuzetnom sportskom automobilu koji je bio potreban Maseratiju kako bi osvježio svoju ponudu, s obzirom da već neko vrijeme iz te kuće nije stigao novi model.

Osim toga, MC20 će dobro doći kompaniji i na marketinškom planu – da pogura pomalo posustalu prodaju ovog brenda.

Kao što smo već napomenuli, Maserati se opredijelio za dvije pogonske opcije – konvencionalnu, sa V6 motorom, i savremenu, koju pokreće elektromotor.

Na taj način će zadovoljiti “staru gardu” koja smatra da sportski automobili moraju da imaju benzinsku pognsku jedinicu, ali i one koji su se već preorijentisali na električni pogon.

Što se tiče benzinca, u pitanju je potpuno novi 3.0 tvin-turbo V6 sa 630 KS (463 kW) i 730 Nm. Motor je uparen sa 8-brzinskim automatizovanim menjačem sa duplim kvačilom uz čiju pomoć MC20 ubrzava iz mesta do stotke za samo 2,9 s, dok je maksimalna brzina 325 km/h.

Maserati se pohvalio da je novi motor u potpunosti razvijen u toj kompaniji, bez pomoći sa strane, i da su prilikom projektovanja korišćene ideje iz Formule 1.

Karoserija vozila je izrađena od lakih materijala, pa MC20 ima masu od oko 1.500 kg.

Maserati nije otkrio specifikacije električne verzije, ali jeste performanse ovog automobila.

MC20 na struju 0-100 km/h stiže za svega 2,8 s, dok je maksimalna brzina nešto manje u odnosu na benzinac i iznosi 310 km/h.

U italijanskom proizvođaču tvrde da električni MC20 može da pređe do 323 km sa punim baterijama.

Novi supersportski Maserati u prodajne salone stiže 2021, po ceni od 210.000 dolara.

 

Visoko.co.ba/nezavisne.com

Komentari

komentara