Naslovnica Zanimljivosti Zdravlje i savjeti Stručnjaci ot...

Stručnjaci otkrili jednostavne i efektivne načine za izbjegavanje karijesa i kvarenja zuba

Zdravlje zuba je izrazito važno te zbog toga treba obratiti pažnju na to šta jedemo, pijemo i koliko ih peremo. Stručnjaci su za Bright Side izdvojili nekoliko stvari koje možete raditi kako biste spriječili česte odlaske zubaru.

30

Jedna od bitnih stvari koje možete uraditi za svoje zube jeste ispiranje uljem. Ovo nije toliko poznata metoda, ali je veoma učinkovita. Naime, ono što trebate uraditi jeste da uzmete sezamovo ili kokosovo ulje i ispirite usta 20 minuta. Nakon ovoga isperite usta hladnom vodom. Ovaj proces sprečava nastajanje bakterija u ustima.

Previše šećera može štetiti zubima, koliko god da je poznata ova izreka nikad nije loše ponoviti je opet. Međutim, nije riječ samo o šećeru koji nalazite u slatkišima, nego i šećerima koji se nalaze u hljebu, voću, krompiru i mnogoj drugoj hrani. Zbog toga je veoma važno da vodite računa da ne pretjerujete sa šećerom.

Istraživanja su dokazala da mnogi ljudi peru zube samo rano ujutro i nikako više u toku dana, dok ima ljudi koji ih peru više od pet puta dnevno. Međutim, stručnjaci preproučuju da ih perete dva puta dnevno, a ostatak vremena ispirete jer uz previše trljanja četkicom možete oštetiti zubnu caklinu. Nemojte zaboraviti istrljati jezik četkicom, jer se na njemu tokom dana i noći nakupljaju mnoge bakterije koje stvaraju karijes i infekcije.

Obratite pažnju na male stvari. Ukoliko su vam desni, jezik ili pljuvačka crvenkaste boje, odmah posjetite zubara. Nemojte čekati da mali problem preraste u veći. Ukoliko nemate nikakvih problema sa zubima, posjetite zubara minimalno dvaput godišnje.

Zeleni i crni čaj pomažu zubima i desnima te se preporučuje da ga pijete nakon konzumiranja slatkiša. Mliječni proizvodi i jabuke također pomažu zdravlju zuba i desni, a konzumirati ih trebate svaki dan.

klix.ba/visoko.co.ba

Komentari

komentara

Visoko.co.ba pratite na ANDROID i IOS aplikacijama, kao i na društvenim mrežama FACEBOOK i TWITTER.