Sljedeći korak TikToka u cilju takmičenja s Facebookom bit će uvođenje opcije kupovine putem aplikacije.
Bloomberg piše da TikTok testira prodaju u Evropi putem svoje aplikacije nakon što se udružio s nekoliko brendova među kojima je britanska kompanija Hype koja prodaje odjeću.
TikTok je ranije pravio poteze u ovom smjeru integracijom s Teespringom, partnerstvom sa Shopifyjem, a sada radi na nekoj vrsti live video infomercijalnog proizvoda. Ovaj novi prototip zvuči nešto slično kupovini na Instagramu s odvojenim shopping tabom ispod profila brenda u kojem se nalazi lista proizvoda s fotografijama i cijenama.
Novi korak TikToka bi mogao biti uspješan jer je dužina klipova na ovoj platformi savršena za ogralašavnje, a pasivno gledanje koje TikTok promoviše omogućava lakšu konzumaciju sadržaja. Jedno je sigurno, TikTok želi unovčiti svoj status i iskoristiti ga za dalji rast.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.