Digitalnim alatima su “odrezana” stražnja vrata te su dodani neki sporstki detalji. Centralno postavljeni završeci izduvnih cijevi podsjećaju na Volkswagen Golf Mk5 R32 koji je njemačka kompanija prodavala sa 6-cilindričnim motorom. Mnogima ne smeta Volkswagenom potez da prestane proizvoditi trovratni Golf, ali će nekim ljubiteljima snažnih hatchbacka nedostajati GTI i R modeli u ovoj varijanti.
Upravo su Golf GTI i Golf R sljedeće što očekujemo od Volkswagena 2020. godine, a pojavit će se i snažniji GTI TCR te dizelski GTD.
Još uvijek nije poznato da li će GTD i R biti ponuđeni u karavanskoj izvedbi u Evropi. Čak iako Golf GTD karavan ne doživi novu generaciju, oni koji žive u područjima na kojima se prodaje Škoda moći će se utješiti novom generacijom Octavije naredne godine jer se očekuje da bude ponuđena kao RS TDI i u Combi verziji. Opciono bi trebao biti dostupan pogon na sva četiri točka.
Postoje glasine koje govore da VW planira predstaviti Golf R Plus s gotovo 400 KS kako bi popunio prazninu između standardnog modela R i Audija RS3 Sportback. Koncept Golf R400 je začet kao trovratni model, ali nikad nije doživio produkcijsku verziju. Stoga će i novi flagship imati stražnja vrata.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.