AutoU jeku pandemije, BMW povećao prodaju elektrifikovanih automobila

U jeku pandemije, BMW povećao prodaju elektrifikovanih automobila

Kao i ostali proizvođači automobila, i BMW je u prvoj polovini godine pretrpio pad prodaje, a jedina svjetla tačka su modeli sa elektrifikovanim pogonskim sistemima.

BMW grupa je u periodu januar-jun isporučila kupcima 962.575 vozila, što je za 23% lošiji rezultat u odnosu na isto razdoblje 2019.

Od tog broja, 842.153 automobila je marke BMW (-21,7%), dok je MINI prodao 118.862 vozila (-31,1%).

Iako se verovalo da pandemijska kriza nije toliko dotakla sektor prodaje superluksuznih automobila, ispostavilo se da je najveći pad prodaje u BMW grupi pretrpeo Rolls-Royce.

Britanski proizvođač je u prvoj polovini godine isporučio 1.560 automobila (-37.6%).

Zanimljivo je da su u prvoj polovini godine BMW i MINI zajedno prodali 61.652 elektrifikovanih vozila (hibridnih i EV), što je za 3,4% više nego u istom razdoblju 2019.

Kada je riječ o motociklima, BMW je u periodu januar-jun prodao 76.707 dvotočkaša, uz pad od 17,7%.

 

Visoko.co.ba/federalna.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE