PreporukaFilmU okviru BH Film Festivala bit će prikazano četrnaest studentskih filmova

U okviru BH Film Festivala bit će prikazano četrnaest studentskih filmova

Udruženje filmskih radnika Bosne i Hercegovine u saradnji sa Sarajevo Film Festivalom organizira BH Film program koji će biti održan od 17. do 22. augusta, a u okviru kojeg će biti predstavljena i ovogodišnja selekcija studentskih filmova.
Ove godine u selekciji se našlo 14 filmova studenata sa bosanskohercegovačkih filmskih škola i to: “Autorefleksija” Amara Komića sa Akademije scenskih umjetnosti Sarajevo, “Dreams Dancer” Lukasa Grevisa sa Sarajevo Film Academyja, “Kostakurta” Saše Karanovića sa Akademije umjetnosti Banja Luka, “Kosti” Adija Selimovića sa Akademije scenskih umjetnosti Sarajevo, “Mladosti” Žana Forca sa Akademije umjetnosti Banja Luka, “Night Walks” Julie Rodrigue sa Sarajevo Film Academyja, “Nisan doma” Vere Kulić sa Fakulteta dramskih i filmskih umjetnosti Bijeljina, “Nisam ovdje” Sare Radusinović sa Akademije umjetnosti Banja Luka, “Nit’ je vedro nit’ oblačno” Anvara Nijemčevića sa Sarajevo Film Academyja, “Pastrmke” Augustina Koprića sa Akademije scenskih umjetnosti Sarajevo, “Slap” Aleksandra Jurića sa Akademije umjetnosti Banja Luka, “Šmrk” Alena Šimića sa Akademije scenskih umjetnosti Sarajevo, “U sjećanje na ljeto što je prošlo” Luke Vlaho sa Akademije scenskih umjetnosti Sarajevo i “Veoma dobar dan” Farah Hasanbegović sa Sarajevo Film Academyja.

O tome koji će filmovi biti nagrađeni ove godine odlučuje žiri koji čine reditelj Neven Samardžić, rediteljica Amra Mehić te osnivačica i dirktorica KısaKes festivala kratkog filma i direkorica Međunarodnog festivala nezavisnog filma u Istanbulu Arya Altioklar.

Ovo je osma godina kako se bosanskohercegovački studenti takmiče za nagrade:
Nagrada za najbolji bh. studentski film, Specijalna nagrada žirija i Specijalno priznanje žirija.

I ove godine će u saradnji s KisaKes Short Film Festivalom biti dodijeljena još jedna nagrada, a nagrađeni student će se direktno kandidirati na pitching platformu ovog festivala.

Filmovi ovogodišnjeg studentskog programa bit će prikazani u kinu Kriterion u Sarajevu 19., 20. i 21. augusta. Inače, studentski program BH Film Festivala postao je najvažnija platforma za promociju studentskih filmova bosanskohercegovačkih filmskih škola i prostor koji okuplja studente sa sve četiri bosanskohercegovačke filmske škole (Akademija scenskih umjetnosti u Sarajevu, Akademija umjetnosti u Banjoj Luci, Fakultet dramskih i filmskih umjetnosti u Bijeljini i Sarajevo Film Academy / Film.Factory) te na taj način otvara mogućnosti za profesionalna poznanstva i buduće suradnje. Do sada nagrađenim studentima u ovom programu nagrade su koristile kao odskočna daska za daljnji festivalski život i uspjeh filmova, kao i podstrek za daljnji profesionalni rad.

Visoko.co.ba/klix.ba